• Als je Drarry niks vindt, neem dan ook de moeite niet om te reageren en zoek een leven alsjeblieft.

[ bericht aangepast op 15 aug 2011 - 18:41 ]

But I still have this faith in the truth of my dreams.

Een titel? Hmm.
    Watching Wizard? :p

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Uhm, zij samen die avondeten gaan koken en het dan aan elkaar gaan voeren -droomt over Draco die mij eten geeft-

It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

-abo-

"You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

Locked up in a house with...

"Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

Oppugno schreef:
    Uhm, zij samen die avondeten gaan koken en het dan aan elkaar gaan voeren -droomt over Draco die mij eten geeft-

Het moet niet gekker worden

"Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

Maar ik vraag me alleen af hoe dat dan gaat met de andere bewoners?

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Oppugno schreef:

Ahww, ik zie het al helemaal voor me!

Cockney schreef:
    Maar ik vraag me alleen af hoe dat dan gaat met de andere bewoners?

Trauma eerste klas xD

Engorgio schreef:
    (...)

Ahww, ik zie het al helemaal voor me!

Jaaaa! <3

It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

LoveLost schreef:
    (...)

Trauma eerste klas xD

Die doen gewoon gezellig mee. -Foute gedachte!-

Engorgio schreef:
    (...)

Iew *scrubs out brain*

Every word written is a victory against death | Michel Butor

En ik weg voordat IK een trauma heb....:S

Oppugno schreef:
    (...)
    Jaaaa! <3

Draco, die lief en zorgzaam is! Ik moet straks koken dan bel ik Tom even op dat hij me komt helpen!

[ bericht aangepast op 15 aug 2011 - 15:04 ]

But I still have this faith in the truth of my dreams.

Engorgio schreef:
    (...)

En ik ben nu al helemaal weg (doeg)