• Ik heb opeens een super erge drang om Lord of the Rings te kijken en dan een fanfiction te gaan schrijven, allemaal dankzij een liedje wat er niet eens bij hoort: We Will Go Home. Oké, alsjeblieft vertel me dat ik niet de enigeste ben die opeens een super drang krijgt om verschillende dingen te doen, dankzij muziek. -Chaos today-

    Meeeee.
    Maar dan door een nummer van Mumford & Sons.:Y)
    Maar, ik zou zeggen, gewoon doen!


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    TEDDYPICKER schreef:
    Meeeee.
    Maar dan door een nummer van Mumford & Sons.:Y)
    Maar, ik zou zeggen, gewoon doen!


    Oh, Ik ook door een nummer van Mumford & Sons!


    The truth is out there.

    Nah, ik niet echt, eerlijk gezegd.:Y)


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Lannister schreef:
    (...)

    Oh, Ik ook door een nummer van Mumford & Sons!

    Welke? :D


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    TEDDYPICKER schreef:
    (...)
    Welke? :D


    Op het moment I gave you all! Jij? (:


    The truth is out there.

    Dat wil ik lezen :9~ Zeg je 't als het er is!? Btw, je moet The Game of Thrones kijken :Y) Boromir speelt erin. Het is zó'n goede serie.

    [ bericht aangepast op 15 aug 2011 - 14:11 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Lannister schreef:
    (...)

    Op het moment I gave you all! Jij? (:

    Dustbowl Dance haha. I gave you all is ook een héél mooi nummer. (:


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Grindylow schreef:
    Dat wil ik lezen :9~ Zeg je 't als het er is!? Btw, je moet The Game of Thrones kijken :Y) Boromir speelt erin. Het is zó'n goede serie.

    Ik heb daar het eerste episode van gezien OMG. I loved it. Maar dat keek ik toen met me ex lol. Maar idd, hij zei ook meteen; Boromir! Hahaha, ik moet echt nodig een LOTR verhaal schrijven. MOET van mezelf D:

    Grindylow schreef:
    Dat wil ik lezen :9~ Zeg je 't als het er is!? Btw, je moet The Game of Thrones kijken :Y) Boromir speelt erin. Het is zó'n goede serie.


    Aah! Iemand die Game of Thrones kent! Ik ben niet de enige! Dat is zo geweldig, en de boeken ook!


    The truth is out there.

    Lannister schreef:
    (...)

    Aah! Iemand die Game of Thrones kent! Ik ben niet de enige! Dat is zo geweldig, en de boeken ook!

    Ik wil de boeken uiteindelijk ook lezen 8D Ik ben nu bezig met het eerste seizoen te kijken. I'm in love with it _O_


    "I shut my eyes in order to see.'

    Loveless schreef:
    (...)
    Ik heb daar het eerste episode van gezien OMG. I loved it. Maar dat keek ik toen met me ex lol. Maar idd, hij zei ook meteen; Boromir! Hahaha, ik moet echt nodig een LOTR verhaal schrijven. MOET van mezelf D:

    I want to read it (cat)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Grindylow schreef:
    (...)
    Ik wil de boeken uiteindelijk ook lezen 8D Ik ben nu bezig met het eerste seizoen te kijken. I'm in love with it _O_


    Ik ben nu door de boeken heen aan het gaan, de serie heb ik al een tijdje geleden gekeken. Het is alleen echt heel stom dat George R.R Martin de auteur van de serie A song of fire and ice nu 5 boeken heeft geschreven in die serie en daar al iets van 20 jaar over doet, iets van 6 jaar per boek en er moeten nog 2 komen, maar iedereen is bang dat hij daarvoor dood gaat...):
    Maar van boek 2 gaan ze volgens mij ook een serie maken.


    The truth is out there.

    Ooooh, ik ga nu toch naar de bieb, dus dan kan ik die boeken ook even lenen! Hoe heten ze? En wie is de schrijver?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    TEDDYPICKER schreef:
    Ooooh, ik ga nu toch naar de bieb, dus dan kan ik die boeken ook even lenen! Hoe heten ze? En wie is de schrijver?


    Die van Game of Thrones?


    The truth is out there.

    Si (:


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?