• Zoals Bomm al had gezegt in haar topic, de nieuwe generatie fans is zielig en gunnen de jongens niks. Maar er zijn nu ook nog gewoon fans die niet bij die groep willen horen en gewoon wel van de jongens houden! Ik heb juist respect voor Nicol en Miley! Ze zijn beroemd en werken er hard voor net zoals de TH-boys! Ik wil alleen zeggen dat niet alle fans zoals die hysterische girls zijn, en ik wil TH ook niet laten zakken, hun muziek betekent nog steeds veel voor mij en ik wil gewoon absoluut neit vergeleken worden met die 'nieuwe generatie'!
    Ik hb gesproken!
    xxx

    [/mening]


    Tears are crashing out of my eyes

    JE HEBT HELEMAAL GELIJK MOP. ZO DENK IK ER OOK OVER.


    Ice-cream Rockt more than you x3

    amen..mooie verhaaltje.. _O__O__O_
    met je eens en sluit me der bij aan.. ik luister ook allen andere muziek. bij mij gaat het der om dat je de muziek leuk vind en niet de jongens..want dan ben je geen fan..
    dat is mijn meining.


    Some angels have no wings.

    De muziek van Tokio Hotel sprak me heel erg aan, en daarom ben ik fan geworden. De liedjes gaan over iets! Dat het leuke jongens zijn is natuurlijk mooi meegenomen, maar ik gun ze alles!
    Een vriendin? Tuurlijk!
    Doorbreken in Amerika? Ook!
    Dus ik vind het onzin dat iedereen zo zeurt over de jongens, laat ze toch lekker!


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    idd, we kunnen ze nooit krijgen! Maar ik kijk wel heel erg uit naar hun nieuwe album, en ook naar de tour die ze dan weer gaan maken! <3


    Tears are crashing out of my eyes

    Idd. Heb geen zin om me verhaal weer hier neer te pleuren want dat deed ik al bij Bomm's topic.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    AMEN, vind ik ook!

    Okáy, alle fans die zich nu willen verschuilen als TH fan vanwege de nieuwe 'generatie' spreek hier!


    Tears are crashing out of my eyes

    Okáy, alle fans die zich nu willen verschuilen als TH fan vanwege de nieuwe 'generatie' spreek hier!
    Spreek!

    Echte fan till dead!!Maar voor die nicole heb ik echt mijn bedenkinge.en nee NIET omdat die met tom heeft gepraat,niet daarom.Maar ik heb er een andere mening over.

    Houden we het even bij één topic?
    Anders krijgen we weer zo'n wie-kan-de-meeste-topic-aanmaken-wedstrijd.

    Echte fan till dead!!Maar voor die nicole heb ik echt mijn bedenkinge.en nee NIET omdat die met tom heeft gepraat,niet daarom.Maar ik heb er een andere mening over.

    Dat kan ieder zijn eigen mening!


    Tears are crashing out of my eyes