Again! Ik spreek niet iedereen aan! Niet bimboachtig doen en iets anders zeggen dan wat hier staat, want ik ontplof ooit nog een keer.
Ik vraag er niet om om te horen of jullie Rihanna haten ja of nee! Ik wil jullie alleen aan het nadenken zetten.
Ugh, ik wed dat meer dan de helft dat is. Djiezus, als zij had gezegd dat Tokio Hotel geweldig was, adoreerden jullie haar nu gewoon. Dan zeiden jullie: Rihanna is mijn heldiiin, want ze heeft mijn fav. band geprijsd, vanwege hun muziek!
En niet zeggen: Ze zingt niet goed. Dat maken jullie jezelfs wijs, omdat zij een "hater" is.
Ja ik WEET dat ze een bitch kan zijn, want ik ben een fan.
Dit is toch niet leuk tegenover de fans(woow volgensmij ben ik de enige, mja we stellen ff voor dat er 10 zijn) van Rihanna. Ugh, waarom zouden haters van jullie artiesten zich nog rekening met jullie houden als jullie net zo erg over andere artiesten doen.
-
15 sep 2008 - 18:5715 sep 2008 - 19:01
IK VIND haar muziek gewoon niet goed want ze heeft een zeikstemmetje VIND IK
en IK VIND dat nieuwe clipje disturbia echt zo van 'OO KIJK MIJ EENS IK KAN OOK STOER ZIJN'
en jaa dat heb ik nu al zo vaak gzecht om dat ik dat ook oprecht VIND!15 sep 2008 - 19:01Ik wil effe iets zeggen en dat is:
1. Ik wist niet dat Rihanna dat over Bill had gezegd tot iemand op Q het zei:Y)
2. Ik haatte haar daarvoor al.
en 3. Ik vind haar sérieus, geloof me of niet, afgrijselijk zingen.
Jij hebt je mening ik de mijne:Y) Maar ik haat haar nu eenmaal, zou ik ook gedaan hebben als ze TH geweldig vond ><If I die young, send me away with the words of a lovesong.
15 sep 2008 - 19:01IK VIND haar muziek gewoon niet goed want ze heeft een zeikstemmetje VIND IK
Oké, dan VIND jij dat, want dat mag je VINDEN.
en IK VIND dat nieuwe clipje disturbia echt zo van 'OO KIJK MIJ EENS IK KAN OOK STOER ZIJN'
en jaa dat heb ik nu al zo vaak gzecht om dat ik dat ook oprecht VIND!15 sep 2008 - 19:0215 sep 2008 - 19:02Agree
"k vind dat ze goeie muziek maakt, en daar gaat het ook om.
"k vind het dom dat SOMMIGE'TH-FANS'[niet iedereen natuurlijk] zo doen, omdat ze iets heeft gezegd over TH, ik ben zelf een TH-fan maar daarom ga ik Rihanna niet haten.
A.M.E.N15 sep 2008 - 19:0215 sep 2008 - 19:05Ik ben GEEN TH fan en haat Rihanna.
15 sep 2008 - 19:05Haten is een groot woord mensen...
Als ik zei dat ik jullie haatte raakte het jullie. Jullie kennen haar niet persoonlijk...15 sep 2008 - 19:06Ik wil effe iets zeggen en dat is:
1. Ik wist niet dat Rihanna dat over Bill had gezegd tot iemand op Q het zei:Y)
2. Ik haatte haar daarvoor al.
en 3. Ik vind haar sérieus, geloof me of niet, afgrijselijk zingen.
Jij hebt je mening ik de mijne:Y) Maar ik haat haar nu eenmaal, zou ik ook gedaan hebben als ze TH geweldig vond ><
AMEN!!15 sep 2008 - 19:07(...)
Please, ik wil hiervan geen Rihannahaat discussie maken. Dat doe je maar ff op msn.
AMEN!!15 sep 2008 - 19:09(...)Please, ik wil hiervan geen Rihannahaat discussie maken. Dat doe je maar ff op msn.
haha x) I'm sorry moest dat gewoon ff tegen dr zegge!! x) Mjaahh ik heb niks tegen Rihanna fans x)
15 sep 2008 - 19:11(...)
oke
haha x) I'm sorry moest dat gewoon ff tegen dr zegge!! x) Mjaahh ik heb niks tegen Rihanna fans x)
15 sep 2008 - 19:16- Ik hoor nu voor het eerst dat Rihanna iets over Th heeft gezegt.
- Ik vind Rihanna's muziek niet mooi en vind dat ze een zeikstem heeft. En dat heeft helemaal niks met haar meining te maken.http://ciinderella-.tumblr.com/
15 sep 2008 - 19:16Nou ik vind Rihanna wel oke en ik luister naar TH Maar bij sommige dingen denk ik wel, kom op, zo erg hoef je toch ook weer niet op te vallen. Maar dat heb ik ook bij Bill. Dan heeft hij bijv. weer zo'n hele foute broek aan
People who are meant to be together always find each other in the end.
15 sep 2008 - 19:20ik hielt al niet van rihanna voor dat ik th fan was... en dara veranders niks aan.. zlefs nietals bill of iemand anders in ene keer zou zeggen zij is geweldig!!!... ik haat hara niet.. want ik kan moeilijk iemand haten die ik niet ken.. ik houd alleen niet van haar muziek!
I'll never be good enough... You make me wanna die!