• Ik heb mijn vader verteld dat ik naar Sneekweek was vorige week zondag, maar in plaats daarvan ben ik toen naar de Efteling gegaan, wat absoluut niet mocht, maar ik dacht ik ben nu al zo oud, en dan mag ik niet eens naar de Efteling? Nouja ik spreek vroeg of laat toch nog wel met mijn vader, dus heeft iemand een idee hoe ik het maar zal gaan vertellen? Ik heb werkelijk geen idee, haha!

    'Pap, ik ben niet naar Sneekweek geweest, maar heb 4 uren gereisd en ben in de Efteling geweest, leuk he?'
    of toch:
    'Nah, had geen zin in Sneekweek, ik dacht laat ik maar eens naar de Efteling gaan!'

    Ik ga hem zo bellen, dus hoe moet ik het vertellen? oh dat rijmt, wat leuk.

    Edit: Ik MOET het vertellen, omdat mijn ouders gescheiden zijn en ik het mijn moeder al heb vertelt, dus vroeg of laat komt hij er toch wel achter, daarom wil ik mijn moeder voor zijn. :'D

    Hebben jullie ook wel eens van dit soort situaties omdat je liegt tegen je ouders ofzo?

    [ bericht aangepast op 13 aug 2011 - 21:56 ]


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    SneekWeek? o_o Waar woon jij dan :x


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik mag van mijn ouders niet naar meetings, en ik ben volgens mijn ouders nog maar 1x met de trein geweest (dat was gisteren)

    Toch ben ik naar meetings gegaan, en heb al 6x alleen in de trein gezeten. :'D Gewoon niet zeggen, ze komen er toch niet achter :'D

    nou sowieso niet op die manier XD

    denk eerder op de manier van; papa? ik moet iets opbiechten.. ik met niet naar sneekweek gegaan maar naar de efteling..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik was toen wel op de Sneekweek haha (:
    Gewoon niet vertellen, wat niet weet, wat niet deert!


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik zou het niet eens vertellen eerlijk gezegd (cat)


    -

    Ik vind het eerlijk van je dat je het toch wilt vertellen, maar aan de andere kant als je twijfelt en niet goed weet hoe je het moet zeggen zou ik er even mee wachten. En zal hij dan kwaad worden en is het dat die eventuale straf wel waard? Natuurlijk spoor ik je eerlijkheid alleen maar aan, maar als je er zelf niet helemaal achter staat zou ik nog even wachten als ik jou was om er nog even goed over na te denken :3.


    Wie du mir, so ich dir.

    Jonsu schreef:
    Ik vind het eerlijk van je dat je het toch wilt vertellen, maar aan de andere kant als je twijfelt en niet goed weet hoe je het moet zeggen zou ik er even mee wachten. En zal hij dan kwaad worden en is het dat die eventuale straf wel waard? Natuurlijk spoor ik je eerlijkheid alleen maar aan, maar als je er zelf niet helemaal achter staat zou ik nog even wachten als ik jou was om er nog even goed over na te denken :3.

    Dankje voor het compliment, maar kijk mijn eerste post, die edit. Ik móet het vertellen haha.

    @Tuesday, awesome! : D lekker dwars doen.
    @Genie, het moet wel. : (


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Oke, als het moet.. Zou ik het zeggen;

    Pap, ik wéet dat je boos gaat worden.. Maar ik ben ipv Sneekweek naar de Efteling gegaan. En dan moeilijk kijken.

    Lol ik heb het zojuist verteld, hij reageerde heel kortaf maar toen ik vertelde dat alles goed was gegaan enzo was hij al wat vrolijker, maar als ik hem morgen spreek als ik bij hem ben zal hij me wel een preek geven, tot dat hij realiseerde dat het de beste dag van m'n leven was, dan kan je toch niet boos doen en je zoon zijn beste dag verpesten?

    vage uitleg is vaag. ^


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Ik vertel het eigenlijk nooit als ik iets stiekems doe
    Ze komen er toch nooit achter :'D


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Apart. Zeg gewoon: Ja maar pap, daar was wel een supersexy acteur die ik gewoon moest bekwijlen, hogere prioriteit! xD


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Jongens het is al opgelost hoor, lees een post van mij die lang is.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Nou fijn dat het toch nog 'goed' gegaan is. Idd als hij hoort hoe geweldig je dag is geweest zal hij vast milder zijn :Y).


    Wie du mir, so ich dir.

    Oke, als het moet.. Zou ik het zeggen;

    Pap, ik wéet dat je boos gaat worden.. Maar ik ben ipv Sneekweek naar de Efteling gegaan. En dan moeilijk kijken.

    Met je allergrootste puppy oogjes en voeg een beetje drama toe bij het sorry- pa-ik-zal-het-nooit-meer-doen-stukje


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!