Ik had altijd een beste vriend. Maar er was altijd een probleem, we woonde een uur uit elkaar en voor kinderen van 10 jaar is dat best een eind. We hadden elkaar leren kennen op judokamp en na daar heb hem dan ook elk jaar gezien. Samen met nog twee andere kinderen. Met zijn vieren vormde we een vast groepje waar op een vreemde manier iedereen bij wilde horen. Dat is iets wat ik nu nog steeds niet begrijp maar goed, met die andere twee kinderen heb ik al meer dan een half jaar geen contact meer maar met die ene vriend nog wel. Totdat ons contact rond kerst weg viel. We spraken elkaar nooit meer. Rond April kregen we weer contact. Dat hadden we ongeveer drie maanden vol gehouden. Ongeveer eind Juni begin Juli viel ons contact stil. Ik was bang dat onze vriendschap weer kapot ging onder de lange afstand.
Vandaag zat ik iets te bedenken voor mijn tweede naam voor msn. Uit eindelijk heb ik geplaatst:
Er zijn mensen die van je houden, en er zijn mijn die je haten, that's life.
En toen ik toe net mijn mail checkte bleek dat die vriend had gereageerd:
ik bn er een die van je houdt
xxxhvj
Misschien is dit voor sommige van jullie niet zoveel speciaal's maar voor mij betekent dit best veel, gewoon omdat ik weet dat hij dat niet tegen iedereen zegt.
[ bericht aangepast op 12 aug 2011 - 12:55 ]
"Ignite, my love. Ignite."