• Nouja, ik heb dus een helse periode achter de rug met een jongn , hij heeft 4maand met mijn voeten gespeeld , en ik ben echt maandn depressief geweest toen hij me voor de zoveelste maar laatste keer liet valln, en een paar maand nadien , toen ik hem eindelijk wat begon te vergeten begon hij ineens weer te praten tegen me , hij had spijt en wou het goedmaken enz , en natuurlijk trapte ik er weer in , want al snel liet hij weer voor een tijd niks van zich horen , een maand later weer dat zelfde spelletje , waar ik uiteraard weer in geloofde , maar nu ben ik er gewoon over ! die jongen kan me gestolen worden , mijn gevoelens zijn zo goed als over ennnnn .... de jongen waar ik echt al een hele tijd wat gek van loop , begon een paar dagen geleden tegen me op fb te praten , & we sturen nu constant , & ik ben echt terug helemaal gelukkig ! (:
    ( sorry , maar dit moest ik gewoon even kwijt ;D )

I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

Haha. Ben blij dat je die gozer bent vergeten. (: Looks like he's a bigg ass.

To infinity and beyond •

Swaggerific schreef:
    Haha. Ben blij dat je die gozer bent vergeten. (: Looks like he's a bigg ass.

Yeah , he was ! but i'm totally over it , finally ! (:

[ bericht aangepast op 11 aug 2011 - 23:59 ]

I'm in love with cities I've never been to and people I never met.