• Op tv zie je soms dat een junkie plotseling een bloedneus krijgt, gewoon zo'n klein streepje? Welja, dat heb ik de laatste tijd wel vaker, zonder reden. Mijn ma zit nu te grappen dat ik een junkie ben en dat ik 's nachts stiekem uit het huis sluip om drugs te kopen (cat) Altijd fijn.


    Olive

    Hahaha ik heb zo vaak een bloedneus 3:


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Haha ;3 Wat een fijne moeder heb je toch.


    comfort in c h a o s

    Ik ben blij voor je dat ze nog grapjes maakt ;'p


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    CowardlyLion schreef:
    Ik ben blij voor je dat ze nog grapjes maakt ;'p


    In het begin riep me ze bij zich en begon ze helemaal te freaken. En toen begon ze te lachen :/ 'Je reactie was goud waard.' ha ha.


    Olive

    Wees blij dat ze het niet meent. :/

    Zilverui schreef:
    Hahaha ik heb zo vaak een bloedneus 3:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Omg, ik zou toch wel even schrikken als mijn moeder dat dacht, terwijl 't helemaal niet waar zou zijn.
    En, sluip je stiekem echt uit 't huis? (cat)
    Bij een vriendin van mij belt soms haar moeder en dan roepen ze altijd expres op de achtergrond "Hé *naam*, geef die joint eens door!", best wel flauw, maar gelukkig weet haar moeder dat dat niet waar is xd


    “Love is a contradiction.”

    Crushed schreef:
    Wees blij dat ze het niet meent. :/


    Eukeej, daar ben ik blij om?


    Olive

    Ballad schreef:
    Omg, ik zou toch wel even schrikken als mijn moeder dat dacht, terwijl 't helemaal niet waar zou zijn.
    En, sluip je stiekem echt uit 't huis? (cat)
    Bij een vriendin van mij belt soms haar moeder en dan roepen ze altijd expres op de achtergrond "Hé *naam*, geef die joint eens door!", best wel flauw, maar gelukkig weet haar moeder dat dat niet waar is xd


    Of; 'Viviee! Trek je broek op!' 'Hé hoer, ik moet je nog betalen.'
    Best wel een fail van die gasten, ze weten dat mijn moeder geen Nederlands spreekt :'D
    Nee haha, mijn raam staat wel altijd open en dat linkte ze even voor de lol :')


    Olive