Mijn vriendinnen kwamen vandaag om te zeggen dat ze morgen schoolfotograaf hadden. "Kath, jij hoeft morgen ook vast." Nee hoor! We hadden Bio komt er iemand om te zeggen dat we op de foto moeten.
Ugh, ik moest gelijk mijn barbiesmile oefenen -.-
Hij(de foto) zag er lelijk uit en ik begon keihard te gillen en te rennen: "Aaaah waarom zo lelijk?!"
Maar ik heb een foto van een jongen gescoord. Hij heeft beloofd hem te geven. ^^
-
15 sep 2008 - 16:0215 sep 2008 - 16:04
haha cool
die van ons is echt eng
als je niet lacht probeert hij van die kinder grapjes te maken
dan heb je toch egt zoiets van pleur op gastEvil is what I am. Death is what I bring
15 sep 2008 - 16:0415 sep 2008 - 16:0415 sep 2008 - 16:04haha cool
Op de basisschool was de neef van mijn moeder de fotograaf. Hij had de pik op mij, hij koos alleen de lelijke foto's
die van ons is echt eng
als je niet lacht probeert hij van die kinder grapjes te maken
dan heb je toch egt zoiets van pleur op gast15 sep 2008 - 16:05ik snap het niet
gwn Fotos,die uu ouders kunnen kopen?
& gij roept naar de Fotograaf zelf da hij lelijk is ?
en hoe komt ge aan ne foto van ne jongen?
krijgen jullie direct daarna die fotos?
xxeverybody needs a song.
15 sep 2008 - 16:0515 sep 2008 - 16:05ik moet donderdag!! dat word echt een afgang!! haar schoolfoto's. en hangen ze die ook nog eens in de aula:|
15 sep 2008 - 16:05ik snap het niet
Nee, mijn foto was lelijk x'D
gwn Fotos,die uu ouders kunnen kopen?
& gij roept naar de Fotograaf zelf da hij lelijk is ?
en hoe komt ge aan ne foto van ne jongen?
krijgen jullie direct daarna die fotos?
xx
En de foto's krijg ik voor de herfstvakantie15 sep 2008 - 16:06(...)Op de basisschool was de neef van mijn moeder de fotograaf. Hij had de pik op mij, hij koos alleen de lelijke foto's
no way dat is echt kut ja
ik had tegen de gast bij ons gezegd dat als hij nog 1 keer zulke grapjes maakt ik hem zo hard sla dat hij niks meer kan zeggen van de pijnEvil is what I am. Death is what I bring
15 sep 2008 - 16:06ik moet donderdag!! dat word echt een afgang!! haar schoolfoto's. en hangen ze die ook nog eens in de aula:|
Bij mij in de bovenbouwgang. De BOVENbouw OMG kunnen ze ons uitlachen x|15 sep 2008 - 16:06(...)
Haha das een goeie. Wij hebben steeds andere fotograven
no way dat is echt kut ja
ik had tegen de gast bij ons gezegd dat als hij nog 1 keer zulke grapjes maakt ik hem zo hard sla dat hij niks meer kan zeggen van de pijn15 sep 2008 - 16:08(...)Haha das een goeie. Wij hebben steeds andere fotograven
jij geluk hebben dan komt er misschien ooit wel eens een keer een leuke langs zon gast van net 20 ofzo
bij ons zijn het altijd van die ouwe lullenEvil is what I am. Death is what I bring
15 sep 2008 - 16:09(...)
Nee, meestal ouwetjes en de jonkies zijn altijd vrouwen
jij geluk hebben dan komt er misschien ooit wel eens een keer een leuke langs zon gast van net 20 ofzo
bij ons zijn het altijd van die ouwe lullen15 sep 2008 - 16:09(...)Bij mij in de bovenbouwgang. De BOVENbouw OMG kunnen ze ons uitlachen x|
in de aula ziet iedereen ze ook in de pauze. als ze er hangen gaan ze meteen kijken. nu hang ik gelukkig niet op eerste rij. het gaat per klas. en in eerste jaar zat ik in 1vm1. eerste klas van alle groepen. dus hinger we op eerste rij:|15 sep 2008 - 16:09