• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 19:15 ]

    Nu nog maar 14..

    16..

    11...

    Ocherm :( Ik hoop dat je dan nu toch wel slaapt en dan zal ik maar niet zeggen dat ik zojuist wakker werd van een powernap van 16 uur -ja ik weet dat dat geen powernap is :Y)-

    Ik hoop voor je dat je vanmiddag een beetje bij kunt slapen (flower)


    Wie du mir, so ich dir.

    ik moest er om vier uur al uit en deze slimmerd haalde het in haar hoofd om tot twee uur 's nachts op Q te blijven.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ik ben ook moe,
    Ik heb 3 nachten bjj mn nicht geslapen en eigenlijk hebben we amper geslapen maargoed,
    Het was wel gezellig!


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

    Prettig...


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Maar diep in de nacht (weet ik van dingetje, kom even niet op zijn naam) zijn er allemaal van die teleshopping-hoeren op de TV O.o


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    grapefruit schreef:
    Maar diep in de nacht (weet ik van dingetje, kom even niet op zijn naam) zijn er allemaal van die teleshopping-hoeren op de TV O.o


    Ze gingen wii'en ^^

    Aaaah *heeft medelijden*


    It does not do to dwell on dreams and forget to live.

    Oh, dat is wel vervelend dan ;o Ga je vanmiddag nog slapen of probeer je het vanavond maar weer?