• Mmh-, nee ik ben niet gevraagt door zo'n klein gastje ofzo. Maar dit nummer beschrijft gewoon mijn gevoel ergens. Don't ask me why.
    Kan iemand mijn gedachte verklaren? (krul)


    Let it come and let it be

    Ehm denk het niet, het enige wat bij me opkomst is een "hele grote ego hebben" ofso iets. o;


    They fell in love, didn't they?

    :|

    Selfish schreef:
    Ehm denk het niet, het enige wat bij me opkomst is een "hele grote ego hebben" ofso iets. o;

    Mmh-, als je er zo naar kijkt denk ik eerder dat die "Larissa" onafhankelijk wil zijn :3


    Let it come and let it be

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Mmh-, als je er zo naar kijkt denk ik eerder dat die "Larissa" onafhankelijk wil zijn :3

    hm ja, zo kan je het ook bekijken o;


    They fell in love, didn't they?

    ianthomas4ev schreef:
    :|

    Het is best een awesome liedje :3
    'Echt niet, hij is staaf of zo. Ik dig 'm niet en hij bleef maar doorgaan' :'D


    Let it come and let it be

    ik hoorde deuntje en moest gelijk denken aan k-liber - 24/7


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fellatio schreef:
    ik hoorde deuntje en moest gelijk denken aan k-liber - 24/7

    Volgens mij is dat de cover hiervan. Deze was er eerder.


    Let it come and let it be

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Volgens mij is dat de cover hiervan. Deze was er eerder.


    toch is die van k-liber hipper en this geen cover? want enige wat et zelfde is is et deuntje (:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fellatio schreef:
    (...)

    toch is die van k-liber hipper en this geen cover? want enige wat et zelfde is is et deuntje (:

    Neuh, die van K-Liber is de 'Boy-Version' en die van Larissa de 'Girl-Version'
    Ze passen ook perfect in elkaar.


    Let it come and let it be

    Ghehe, dat heb ik ook wel vaker (nerd)


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Neuh, die van K-Liber is de 'Boy-Version' en die van Larissa de 'Girl-Version'
    Ze passen ook perfect in elkaar.



    maar dan is et alsnog geen cover ;)


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fellatio schreef:
    (...)


    maar dan is et alsnog geen cover ;)

    Muh, eerder een vervolg dan. In ieder geval is het geïnspireerd en gedoelt op die van Larissa.


    Let it come and let it be

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Muh, eerder een vervolg dan. In ieder geval is het geïnspireerd en gedoelt op die van Larissa.



    Kan wel.. heb geen flauw idee... die van haar vind ik eerlijk gezegt niet zo geweldig.. maar dat heb ik meestal met liedjes die niet lief bedoeld zijn.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fellatio schreef:
    (...)


    Kan wel.. heb geen flauw idee... die van haar vind ik eerlijk gezegt niet zo geweldig.. maar dat heb ik meestal met liedjes die niet lief bedoeld zijn.

    Mihihi, die laatste zin is best geniaal :3
    Ik heb hier nu een nóg 'gemener' liedje op staan. Je moet het wel begrijpen, anders is het echt een kutlied. Maar het neemt een mooie boodschap met zich mee.


    Let it come and let it be

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Mihihi, die laatste zin is best geniaal :3
    Ik heb hier nu een nóg 'gemener' liedje op staan. Je moet het wel begrijpen, anders is het echt een kutlied. Maar het neemt een mooie boodschap met zich mee.



    maar ik vind hem sowieso niet leuk D; die stem irriteert me...
    en dan mag de tekst dan o zo mooi zijn IK LUISTER ET NIET XD


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you