• Jaa haloo, Ben ik weer met myn rollen. xD
    Waar het verhaal over gaat zet ik strax neer:
    Uiteraard weer met verassingen.
    En ik wil géén gezeur van 'De verassing met Tom ofz.' Je kiest gewoon 1 van de nummers uit.

    Ik kies de 1e.

    Verassing 1.=SWEETxQUEEN(EX-Vriendin Bill)
    2.=MoonDark(Zus Hoofdrol)
    3.=PersianRose(BF Hoofdrol+Latere Vriendin Tom)
    4.=NimmaGirl(1e vriendin Tom+ Vriendin van BF hoofdrol. )
    5.=SWEETxQUEEN(Hoofdrol)
    6.=KatyLoveBill(Bitch die Bill en Tom wil hebben)
    7.=xGusxJacQx(Vriendin Gustav)
    8.=CandyQueenx3 (Ex vriendin Georg)
    9.=KimFootball{Vriendin Georg 1)
    10.=Flo(Vriendin Georg 2)


    Ik heb het allemaal op een blaadje geschreven en door elkaar gedaan!


    Naam
    Leeftyd
    Bynaam
    Karakter
    Hobby's
    Plaatje
    Tekst



    Verhaal:
    Bill loopt eenzaam door de straten. Zyn vriendin heeft hem net gedumpt en nu denkt hy dat hy nooit meer de ware zal vinden. 'Hey lul!Ga eens aan de kant'Roept een meisje op haar fiets. Bill gaat maar niet aan de kant en het meisje botst tegen hem aan. Samen vallen ze op de grond. Bill ziet het meisje en raakt op slag verliefd. Maar het meisje ziet hem niet zitten. Bill probeert achter de identiteit van het meisje te komen maar dat lukt hem niet. Nu is hy bang om het meisje nooit meer terug te zien.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Verassing 1


    Lalalalalalalala.

    Uhmm jij mag kiezen voor me..
    Iets met Tom of Gustav..

    Naam;Jacqueline

    Leeftyd; 18.. bijna 19..

    Bynaam; Kikkertje xD

    Karakter;Bitcht en arrogant.

    Hobby's;skaten,gitaar spelen,shoppen en tekenen

    Plaatje

    http://media.profileheaven.com/images/profileImages/290/289851/3982693.jpg

    Tekst;
    He mensen.. Ik ben Jacqueline en woon op me zelf, wil je mijn rede weten waarom ik op me zelf woon?
    De rede is.. Omdat ik vele rokjes en topjes met inkijk draag, m'n ouders vonden dat enorm overdreven.. En ben ik dus weg gelopen. Eigelijk mis ik de oude beurt wel, maar hier in Berlijn is het ook wel leuk, aleen wel vreemd.. Ik heb nog geen leuke jongens gezien, maar wel op een foldertje hier in Duitsland.. De jongen droeg petjes met een bandje en had dreads, hij droeg xxl kleding.. en had een lippiercing, het foldertje heb ik meegenomen, hij was wel enorm sexy !! Maar oke even terug bij m'n leven..
    Ik speel gitaar sinds 2jaartjes ik kan het best goed! Ik ben ook bijna 4jaar fotomodel, van dat werk geniet ik ook.. Ik m'n vrije tijd doe ik eigelijk niet veel.. Jaa shoppen !!.. Ik hou van het konijntje Nijntje en Hello kitty <3 !! Oke dit is wel genoeg info denk ik?

    Owjaa ! Ik ben een bitch en kan wel arrogant zijn, maar verdriet hebben kan ik ook

    Bye dude. -XoXo-

    Verassing 2

    ikke wil wel iets met Bill


    Sharon<3Moos

    Ik wil toch maar 5 x]


    Lalalalalalalala.

    Aan 'ik wil wat met Bill, Tom, Gustav of Georg' doe ik niet
    GEWOON NUMMER ZEGGEN!!


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Info invullen! =D


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Naam; Paris

    Leeftyd; 18

    Bynaam;l Paris Hilton

    Karakter; Bitchy,lief&betrouwbaar

    Hobby's; Shoppen&zingen

    Plaatje; http://www.quizlet.nl/foto.php?id=69782

    Tekst;

    Haay bitches<3.Ik ben Paris en ben 18 jaartjes oud,ja eindelijk volwassen en niet meer afhankelijk van die weirdo's die zichzelf ouders noemen.Mijn hobby's zijn shoppen,uitgaan en zingen en ja je raadt het al,ik ben dan ook eigenlijk iedere dag wel érgens in de stad te vinden.De ene keer om te shoppen,de andere keer om uit te gaan met vriendinnen en natuurlijk ook op karaokeavonden.Ik kan dus best goed zingen,maar ik zou nooit beroemd willen woren,al die roddels over je vind ik maar niks.Verder heb ik een hekel aan chocolade en nerds en van vervelende opdringerige jongens.Maar genoeg over mij,ik ben niet zo interessant.Daaagh<3


    Lalalalalalalala.

    I WANT 5,WANT DAT IS DE HELFT VAN 10 xD


    Lalalalalalalala.

    Btw ik heb bijna 4483 berichten =D [/blijheid]


    Lalalalalalalala.

    Mwhuhahahaaa xD


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    @xGusxJacQx

    Kies ff een verassing ;)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ik doe de rol voor mijn nicht invullen ;)
    Naam Lara

    Leeftyd in echt 14 in quiz mag jij beslissen ;)

    Bynaam Laartjee,Kreng xD,Skatjhu

    Karakter Lief,soms kattig,spontaan,soms ongeduldig

    Hobby's zwemmen,voetballen,muziek luisteren,piano spelen

    Plaatje http://www.moviemachine.nl/images/news/hassouni,%20maryam.jpg
    of deze :

    http://i192.photobucket.com/albums/z43/beeboyyyy/PoserBgirlBrianaEvigan2.jpg


    Tekst Heey ik ben Lara,Maar jij mag Laar of Laartje zeggen,Noem me geen poes ofzeu want ik haat da!!ik ben toch geen dier??Srry da ik zo dom bezig ben maar soms ben ik da eenmaal (A)..
    Ik ben 14 jaar geleden pats boem op deze wereld gezet.Ik hou van veel dingen maar het liefst doe ik aan voetbal.Veder vind ik zwemmen ook heel leuk!I love music,en ik hou van verschillende muziek.Ik zeg altijd maar : 1 dag zonder muziek is 1 dag niet geleefd!!Veder kom ik soms super chaggie zijn,maar meestal ben ik opgewekt en vrolijk.Veder ben ik ook super melig en hyper!!soms worden mijn vrienden er gek van,Maar ze houden van mij en ik van hun!hun zijn een van de dingen wmr ik leef!!!
    Nou ik ga maar eens want moet zo naar training(voetbal)

    xxx

    lees mijn info geval even:P en kies maaar iets:P

    @MoonDark
    Kies een nummer ;)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3