• ... maar ik ga het toch doen. Ik ga seizoen 1 en 2 van The Vampire Diaries nog een keer helemaal kijken : D Dat wordt al de 3e keer op rij dat ik ze ga kijken haha!

    Wie doet er mee?

    Edit: Iemand vroeg in dit topic wanneer het 3e seizoen op tv komt. Donderdag 15 september 20.00 uur (Amerikaanse tijd) is de premiere van seizoen 3!

    [ bericht aangepast op 11 aug 2011 - 23:40 ]


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik moet nog beginnen met Vampire Diaries. Nog niet van gekomen --'


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Ik ben bezig met season 2. :'D

    Haha ik heb zo ook al 2x gezien :D
    wanneer komt seizoen 3 eigenlijk?

    Haha, ik kijk daar nooit naar (A)


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    TomatoFxcker schreef:
    Haha ik heb zo ook al 2x gezien :D
    wanneer komt seizoen 3 eigenlijk?

    In september, dus nog een maand! Dan komt het iig in Amerika op tv. Ik volg het via internet (:


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Nee, ik ben sinds Vampire Diaries even op stop is gezet helemaal verslaafd geraakt aan anime, manga en Koreaanse dramaseries. :Y)


    wth.

    Ik heb het nog nooit gezien, ik hoor wel altyd van iedereen dat het leuk is. Dus misschien ga ik het ooit een keer kyken (:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    MaakGeloof schreef:
    (...)
    In september, dus nog een maand! Dan komt het iig in Amerika op tv. Ik volg het via internet (:


    Seizoen 2 moet ook nog op tv komen in Nederland XD


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik heb het nu twee keer gezien,
    maar ik ben nu helemaal verslaafd geraakt aan de serie 'Supernatural':3


    Trust me. I'm the doctor

    Haha, grappig. Ik ben net klaar :')


    Olive

    TomatoFxcker schreef:
    Haha ik heb zo ook al 2x gezien :D
    wanneer komt seizoen 3 eigenlijk?


    15 september in Amerika, dus vrijdag 16 september is het bij ons op internet te vinden :3


    Olive

    Dat lijkt me helemaal niks aan :'D


    -

    Ik volg al te veel, hahahaa. Maar ik kan niet wachten op seizoen 3!


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Ik moet ze nog allemaal kijken :'D Zodat ik mee ben met het nieuwe seizoen:p


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik haat het om dingen nogmaals te zien. :'D