• Ik moet dus zo meteen naar de dokter.
    Ik moest dat van de ggd, want blijkbaar kon ik slecht zien met mijn rechteroog --ik zie goed maar ok--
    Dus.. ik ben eigg helemaal niet bang, want ik vind het helemaal niet erg als ik een bril zou moeten. Mensen vinden een bril bij mij mooier dan zonder.
    Dusjaa..
    Mrja ik laat het wel weten als ik terugkom (:

    EDIT:
    Ok dan, ik moet voor de zekerheid naar de opticien, maar het is niet hard nodig volgens de dokter, ze vond dat die vrouw van de ggd overdreef.

    [ bericht aangepast op 9 aug 2011 - 9:14 ]


    Where words fail, music speaks

    Succes! (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ok dan, ik moet voor de zekerheid naar de opticien, maar het is niet hard nodig volgens de dokter, ze vond dat die vrouw van de ggd overdreef.


    Where words fail, music speaks

    Wie weet moet je volgens de opticien wel eentje, of gewoon eentje om naar het bord/tv te kijken, kan ook nog :'D.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    GGD- mensjes overdrijven altijd.
    Ze beschuldigde mijn moeder van mishandeling o.O


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ik krijg deze week m'n brillo _O_ Maar nog steeds afwisselend met lenzen.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Maar als je niet goed kan zien, waarom moet je dan eerst naar de dokter in plaats van de opticien..? Het lijkt mij logischer dat je dan gewoon naar de opticien gaat?


    Don't be discouraged, though I realise, it's hard to take courage.

    LaLaLies schreef:
    Maar als je niet goed kan zien, waarom moet je dan eerst naar de dokter in plaats van de opticien..? Het lijkt mij logischer dat je dan gewoon naar de opticien gaat?



    Dat kan. Mijn vriendin deed dat ook, maar had achteraf beter eerst naar de dokter kunnen gaan, want ze bleek een tumor te hebben.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    LaLaLies schreef:
    Maar als je niet goed kan zien, waarom moet je dan eerst naar de dokter in plaats van de opticien..? Het lijkt mij logischer dat je dan gewoon naar de opticien gaat?
    Dat moest van de ggd, vanwege mijn leeftijd


    Where words fail, music speaks