• Ik mis nu een bepaald persoon zo veel, dat ik of depressing music wil luisteren, of vrolijke muziek om er van af te komen, ik denk dat ik kies voor optie 1. Damn.. heimwee heerst... need chocolate icecream.. and music.. argh I'm dying! D:

    Ik verveel me te pletter, ik kan ECHT niet verder komen met een hoofdstuk voor m'n verhaal, het is zo moeilijk te beschrijven.. tis wa.

    NEE
    NEEEEE MIJN FAVORIETE AFSPEELLIJST VAN YOUTUBE IS VERWIJDERT EN ALLE LIEDJES ZIJN WEG IN VERBAND MET AUTEURSRECHT MN HELE AFSPEELLIJST ALLES FOETSIE GODVERDOMME KUT YOUTUBE. -DIES-

    QUIZLET, VERMAAK ME EENS EVEN.

    [ bericht aangepast op 8 aug 2011 - 23:10 ]


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Hee, hallo daar. -vermaak-

    [ bericht aangepast op 8 aug 2011 - 22:58 ]


    Smile and live.

    The riverside - Agnes Obel
    zo mooi.


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Er was eens een steen. Deze steen heet Kees Walter-Bob-Micheal-Klaas-Jan-Esteban. En Kees Walter-Bob-Micheal-Klaas-Jan-Esteban kan niet zwemmen.
    Ik wist niks anders :I

    [ bericht aangepast op 8 aug 2011 - 23:03 ]


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Vida schreef:
    Er was eens een steen. Deze steen heet Kees. En Kees kan niet zwemmen.


    Ik ken ook een steen die Kees heet. óó


    Smile and live.

    Casuelle schreef:
    (...)

    Ik ken ook een steen die Kees heet. óó

    Misschien is het wel dezelfde steen Ö


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Vida schreef:
    (...)
    Misschien is het wel dezelfde steen Ö

    Ach, Kees is een veelvoorkomende naam bij stenen, dus de kans is niet al te groot.. (no_chears)


    ars moriendi

    Ik kom net terug van de cinema, heb hp voor de tweede keer gekeken en of course heb ik weer gehuild. Geen idee of je dit interesseert maar dan denk je toch aan iets anders voor 3sec c:


    All I have in life, is my imagniation.

    Tortuga schreef:
    (...)
    Ach, Kees is een veelvoorkomende naam bij stenen, dus de kans is niet al te groot.. (no_chears)

    Oh, dan verander ik 'm in een iets meer originele naam :Y)


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Vida schreef:
    (...)
    Oh, dan verander ik 'm in een iets meer originele naam :Y)

    Wat dacht je van Benjamin le Steen? (cat)


    ars moriendi

    Tortuga schreef:
    (...)
    Wat dacht je van Benjamin le Steen? (cat)

    Nee, ik dacht aan Walter-Bob-Micheal-Klaas-Jan-Esteban


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Vida schreef:
    Er was eens een steen. Deze steen heet Kees. En Kees kan niet zwemmen.
    Ik wist niks anders :I

    Maar Kees belandde in het meer door een grote boze duif! Gelukkig was er een eikenblaadje, genaamd Koos, die wel kon zwemmen. Koos redde Kees en ze leefden nog lang en gelukkig

    :)


    Bored.

    Poor you. ):
    Ikzelf vind het heel moeilijk om dan ergens anders aan te denken. Maar misschien als je een awesome film gaat kijken helpt het?

    Vida schreef:
    Er was eens een steen. Deze steen heet Kees Walter-Bob-Micheal-Klaas-Jan-Esteban. En Kees Walter-Bob-Micheal-Klaas-Jan-Esteban kan niet zwemmen.
    Ik wist niks anders :I

    Omg je hebt me vermaakt, ik moest lachen, dus krijg je taart. Rijmt dat of ligt het aan mij? D:
    Esteban als in Esteban van dat kutprogramma op disney?

    @Immagine, ahw, ik moest bijna huilen bij het snape en lilly stukje, just heartbreaking.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Celestial schreef:
    Poor you. ):
    Ikzelf vind het heel moeilijk om dan ergens anders aan te denken. Maar misschien als je een awesome film gaat kijken helpt het?

    Ik haat films, heb er geen geduld voor, ik spring namelijk altijd van hot naar her, enzo, dinges, straks eindigt de film zielig.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Raveleijn schreef:
    (...)
    Omg je hebt me vermaakt, ik moest lachen, dus krijg je taart. Rijmt dat of ligt het aan mij? D:
    Esteban als in Esteban van dat kutprogramma op disney?

    @Immagine, ahw, ik moest bijna huilen bij het snape en lilly stukje, just heartbreaking.


    Neehh, dat rijmt gewoon :3
    En Esteban als in Walter-Bob-Micheal-Klaas-Jan-Esteban, niet Esteban van dat programma, want da's niet leuk (:
    En is het wel chocoladetaart? Of appel-kruimel?


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.