• Haai guys,

Ik ben van plan een nieuwe story te schrijven, een Pirates of the Caribbean story.

Nu leek het me een keer leuk jullie te vragen een mooie cover te maken, aangezien ik het meestal zelf doe.

De titel van het verhaal wordt "Guilty of being Innocent" en de enigste voorwaarde die ik verder stel is dat kapitein Jack Sparrow er op staat en het een iewat duister tintje heeft. (:

Anyone? =)

[ bericht aangepast op 8 aug 2011 - 21:57 ]

ars moriendi

Ik wil het gerust proberen, maar ik weet niet wat er precies gaat uitkomen hoor (A).

Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

oh ik ga het morgen proberen(A)

'Burning up a sun, just to say goodbye.'

Monkeyslut schreef:
    Ik wil het gerust proberen, maar ik weet niet wat er precies gaat uitkomen hoor (A).

Verras me (en jezelf) zou ik zeggen! _O_

[ bericht aangepast op 8 aug 2011 - 22:03 ]

ars moriendi

LizzyTennant schreef:
    oh ik ga het morgen proberen(A)

Thankyouu, dat is aardig =D

ars moriendi

Moet er nog iets aan veranderen? Want hij staat nu nog open op Picnik (A)

Monkeyslut schreef:

Moet er nog iets aan veranderen? Want hij staat nu nog open op Picnik (A)

Heey die vind ik erg leuk! =D Een dingetje, zou je misschien dat witte een beetje kunnen veranderen in een soort geelachtig, oud halfverbrand perkament? (als je mijn wazige uitleg begrijpt ;D) Zou helemaal awesome zijn!

ars moriendi

Tortuga schreef:
    (...)
    Heey die vind ik erg leuk! =D Een dingetje, zou je misschien dat witte een beetje kunnen veranderen in een soort geelachtig, oud halfverbrand perkament? (als je mijn wazige uitleg begrijpt ;D) Zou helemaal awesome zijn!

Sorry, ik denk niet dat je dat met Picnik kan (of ik weet het gewoon niet/kan het niet direct vinden). Misschien moet je het aan iemand vragen die een andere programma gebruikt (A).

Monkeyslut schreef:
    (...)

Sorry, ik denk niet dat je dat met Picnik kan (of ik weet het gewoon niet/kan het niet direct vinden). Misschien moet je het aan iemand vragen die een andere programma gebruikt (A).

Oké, nou in elk geval bedankt voor deze! <33

ars moriendi

Ok, ik had niet gezien dat Jack Sparrow erop moest, dus heb ik iets helemaal anders.

Maar ik hoop dat je het toch iets vindt (bloos)

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Kalypso schreef:
    Ok, ik had niet gezien dat Jack Sparrow erop moest, dus heb ik iets helemaal anders.

Maar ik hoop dat je het toch iets vindt (bloos)

Ohh die vind ik ook erg mooi hoor! (: Bedankt voor de mooie cover en de moeite! (bloos)

ars moriendi

Ik hoop dat Monkeyslut het niet erg vind(A) maar je zei dat je die graag een beetje oud perkament achtig wou dus heb ik dat ff gedaan, zo goed als ik het kan met mijn programmen(A)

alsjeblieft(A)

'Burning up a sun, just to say goodbye.'

Monkeyslut schreef:

Ik heb het een beetje veranderd naar mijn smaak, maar bedankt voor het idee en de cover <33!

[ bericht aangepast op 14 aug 2011 - 20:41 ]

ars moriendi