• als een volbloed tovernaar en halfbloed tovenaar een kind hebben, is dat dan een puurbloed? Of een halfbloed?


    Nutella is life.

    Een driekwartbloed?
    Nou geen volbleod in elk geval :')


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Halfbloed, zou ik zeggen.


    All was well.

    Voor een volbloed moeten zowel ouders als grootouders allevier volbloed zijn. Als er één iemand nog maar halfbloed is, wordt het kind ook halfbloed.

    http://nl.wikipedia.org/wiki/Bloedzuiverheid

    Alsjeblieft. :3

    [ bericht aangepast op 8 aug 2011 - 17:55 ]


    Let the Night embrace you

    ligt er aan of allebij de ouders moeten een tovenaar zijn en de opa en oma :'D


    Shoganai i ne~

    Wat er boven wordt gezegd, denk ik


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    Alle opaatjes en omatjes moeten tovernaars zijn :3


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Lisaaavv schreef:
    als een volbloed tovernaar en halfbloed tovenaar een kind hebben, is dat dan een puurbloed? Of een halfbloed?

    Halfbloed. Je moet afstammen van 7 generatie's tovenaars om volbloed te zijn!


    Define "good".

    Tovenaars of heksen met vier magische grootouders worden beschouwd als bloedzuiver of volbloed. Zij die één of meerdere dreuzels (niet magische) grootouders hebben worden halfbloed genoemd. Zij die twee dreuzelouders hebben staan bekend als 'dreuzelgeborene' of, pejoratief, modderbloedje.


    Om het maar even van wiki te halen.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    GinnyWright schreef:
    (...)
    Halfbloed. Je moet afstammen van 7 generatie's tovenaars om volbloed te zijn!


    Nietes, alle vier de grootouders moeten gewoon magiër zijn. (:


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Orchideous schreef:
    Tovenaars of heksen met vier magische grootouders worden beschouwd als bloedzuiver of volbloed. Zij die één of meerdere dreuzels (niet magische) grootouders hebben worden halfbloed genoemd. Zij die twee dreuzelouders hebben staan bekend als 'dreuzelgeborene' of, pejoratief, modderbloedje.


    Om het maar even van wiki te halen.


    Amen.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.