Lieve mensen op Q, ik heb een probleem.
Mijn ouders vinden dat ik steeds afstandelijker word, maar ik wil niet meer zo close zijn omdat ik zelf met dingen zit waarmee ik ze niet wil lastigvallen. Mijn moeder zegt dat ik haar alleen gebruik als geldboom en dat ik haar nooit meer omhels enzo. Nou is dat van die geldboom niet waar, want ik pluk haar niet kaal, maar ik verstoot mijn beide ouders. Ik wil ze gewoon niet meer en ik weet niet waar het aan ligt. Kom nou alsjeblieft niet met "je bent een puber" want dat werkt niet. Ik wil ze gewoon niet meer en ik hou niet meer van ze. Ik merk ook dat ik steeds eenzamer en eenzamer word en dat mijn vrienden weggaan. Het is echt alsof de grond onder mijn voeten wordt weggetrokken, want de mensen van wie ik zou moeten houden verstoot ik en raak ik niet meer aan, en mijn vrienden gaan langzamerhand allemaal weg...
Ik voel me zwaar klote hierdoor en ik weet mijn God niet wat ik moet doen, want ik heb al van alles geprobeerd...
Iemand tips? Ik ga niet ineens weer mijn ouders knuffelen enzo want dat vind ik helemaal niet prettig...
Bedankt voor je moeite, en sowieso bedankt dat je dit hebt gelezen.
Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!