• Wie wil er samen met mij een story schrijven dat gebasseerd is op Pretty Little Liars?. Pretty Little Liars is een serie dat niet op tv komt , maar het is een heel leuk serie.

    Het gaat over :

    Het verhaal gaat over vijf meisjes, Spencer, Aria Montgommery, Hanna, Emily en Alison DiLaurentis. Op een dag aan het einde van hun schoolperiode hebben ze een sleepover. Die dag verdwijnt Alison spoorloos. Één jaar later zijn de beste vriendinnen helemaal uit elkaar gegroeid en hebben ze nieuwe vrienden. Maar dan krijgen ze ineens rare berichtjes van iemand die zich 'A' noemt. A dreigt hun levens te verwoesten door geheimen openbaar te maken die enkel Alison kon kennen. Is A Alison, hun beste vriendin die een jaar geleden verdwenen is?

    En het lijkt me dan wel leuk om ook zo'n verhaal te schrijven. Wie zou er willen?


    I love BTR and One Direction!

    Nee sorry, ik werd op dit moment aan drie verhalen. ;x


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    Nee sorry, ik werd op dit moment aan drie verhalen. ;x



    Okee , geeft niet.


    I love BTR and One Direction!

    Sorry, ik ben neit goed in Samenschrijven en doen alleen originele stories (dus geen fanfics enzow) maar misschien boost deze reactie je topic omhoog zodat anderen zich aanmelden!


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    Sorry, ik ben neit goed in Samenschrijven en doen alleen originele stories (dus geen fanfics enzow) maar misschien boost deze reactie je topic omhoog zodat anderen zich aanmelden!


    okee


    I love BTR and One Direction!

    Neen, ik werk al met iemand samen


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Sorry, ik ken Pretty Little Liars niet en ik ben geen goede schrijfster.
    En het is een serie die... (:


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Alcatraz schreef:
    Neen, ik werk al met iemand samen


    Jammer, weet je iemand die dat zou willen?


    I love BTR and One Direction!

    Ik wil zelf ook zo'n idee doen :-)

    Halestorm schreef:
    Ik wil zelf ook zo'n idee doen :-)



    Misschien kunnen we dan samen gaan schrijven?


    I love BTR and One Direction!

    Ik zou wel willen, maar ik heb vanaf morgen waarschijnlijk meer als een maand geen internet. Dus dat gaat niet werken, helaas. ):


    I like boys who drive cars too slow.

    xReplay schreef:
    Ik zou wel willen, maar ik heb vanaf morgen waarschijnlijk meer als een maand geen internet. Dus dat gaat niet werken, helaas. ):



    Oh jammer


    I love BTR and One Direction!

    Iemand?


    I love BTR and One Direction!

    Er zijn toch wel Pretty Little Liars Fans?


    I love BTR and One Direction!

    Ik ben wel fan, maar ik ben niet zo goed in schrijven.

    Ik hoop dat je iemand anders vind.


    Heeeeeeejjjjjj

    Linaaa schreef:
    Ik ben wel fan, maar ik ben niet zo goed in schrijven.

    Ik hoop dat je iemand anders vind.



    Jmmr, maar bedankt


    I love BTR and One Direction!