Ik heb laatst Extremely Loud and Incredibly Close van Jonathan Safran Foer gelezen - hij is ook in het Nederlands uitgebracht. Ik vond 't een erg inspirerend en vooral aangrijpend boek. Zeker een aanrader. c:
NeedYouNow schreef:
De hemel begint bij je voeten - Jandy Nelson
Is echt een prachtig boek
Deze hierboven en Voor ik doodga van Jenny Downham, die was prachtig en zo triest. Voor de rest vind ik De belevenissen van een muurbloem van Stephen Chbosky ook een heel aangrijpend boek. Het is een soort dagboek van een jongen, maar het is zo mooi. De eerste pagina al: "Ik wil dat je weet dat ik zowel gelukkig als ongelukkig ben en dat ik er nog steeds achter probeer te komen hoe dat nou mogelijk is."
Deze hierboven en Voor ik doodga van Jenny Downham, die was prachtig en zo triest. Voor de rest vind ik De belevenissen van een muurbloem van Stephen Chbosky ook een heel aangrijpend boek. Het is een soort dagboek van een jongen, maar het is zo mooi. De eerste pagina al: "Ik wil dat je weet dat ik zowel gelukkig als ongelukkig ben en dat ik er nog steeds achter probeer te komen hoe dat nou mogelijk is."
ooh The Perks of Bein a Wallflower is mooi ja! Ik heb hem alleen in het Engels gelezen, maarja hahah. Die moet je dus ook lezen