• ... Ik moet binnenkort een buzzypas gaan kopen, maar ik begrijp eigenlijk niet echt hoe je daarmee moet werken. Moet je dat elke keer tonen als je op de bus stapt, of is dat zo'n dingetje dat je in die bak moet duwen waar je tijd enzo opkomt? Jullie zouden me erg helpen als je eens zou willen vertellen hoe dat ding werkt :'D


    Olive

    Je zou dat ding gewoon elke keer als je opstapt moeten tonen, maar ik doe dat niet. En je hoeft het zeker en vast niet in zo'n ding te proppen, tenzij je graag zoiets zou vergoeden =')


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    is dat de Belgse editie van de OV-chipkaart?:W


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Fakkie schreef:
    is dat de Belgse editie van de OV-chipkaart?:W


    Gurl - als ik dat nu eens zou weten.


    Olive

    Bohemian schreef:
    Je zou dat ding gewoon elke keer als je opstapt moeten tonen, maar ik doe dat niet. En je hoeft het zeker en vast niet in zo'n ding te proppen, tenzij je graag zoiets zou vergoeden =')


    Oh.. Haha, tja, ik weet niet. Mijn ouders zeiden dat ik dat moest kopen, maar ik had geen idee wat dat is en 'De Lijn' heeft natuurlijk zo'n slechte site...


    Olive

    Tulsa schreef:
    (...)

    Gurl - als ik dat nu eens zou weten.


    dat is een kaart met een chip erin waar je mee in en uitcheckt bij elk openbaar vervoer en zo betaalt voor reizen

    Btw, ik ben een jongen:Y)

    [ bericht aangepast op 5 aug 2011 - 15:31 ]


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Ik heb het niet..
    maar moet je dat niet gewoon iedere keer tonen als je op de bus stapt? Dat zie ik anderen precies toch altijd doen.

    Je moet het gewoon bij hebben en tonen als er controle samen met je identiteitskaart. Allee dat is toch op de tram ;p

    EDIT : stop nooit zo'n buzzy pass in zo'n machine want hij komt er niet heel uit dat is gewoon voor de gewone lijn-kaarten ;p

    [ bericht aangepast op 5 aug 2011 - 15:32 ]


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Fakkie schreef:
    (...)

    dat is een kaart met een chip erin waar je mee in en uitcheckt bij elk openbaar vervoer en zo betaalt voor reizen

    Btw, ik ben een jongen:Y)


    Waarschijnlijk is het hetzelfde.
    Daaaaayuuum, fail :')


    Olive

    Tulsa schreef:
    (...)

    Oh.. Haha, tja, ik weet niet. Mijn ouders zeiden dat ik dat moest kopen, maar ik had geen idee wat dat is en 'De Lijn' heeft natuurlijk zo'n slechte site...


    Het is gewoon een papiertje in een plastiekje met een glinsterend hoekje. Je naam, adres etc staan erop en als je opstapt zou je het moeten tonen, maar bij de meeste chauffeurs hoeft dat niet.


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    Bohemian schreef:
    (...)

    Het is gewoon een papiertje in een plastiekje met een glinsterend hoekje. Je naam, adres etc staan erop en als je opstapt zou je het moeten tonen, maar bij de meeste chauffeurs hoeft dat niet.


    Oke dan :Y) Thanks ^^


    Olive

    Tulsa schreef:
    (...)

    Oke dan :Y) Thanks ^^


    No problem =)


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    Je moet het gewoon bijhebben, ik laat dat nooit zien, maar als je controle hebt moet je het wel kunnen laten zien.


    None but ourselves can free our minds.

    Dat moet je dus elke keer tonen als je de bus op stapt. Dit geldt niet in Gent want de buschauffeurs daar kijken er niet naar, je moet gewoon zorgen dat je het op zak hebt voor als er controle is! (-voor moest je in Gent wonen )


    -