• Klik.
    Je typt met je spatiebalk het ritme van een liedje, en dan herkent ie dat ^^ werkt niet altijd, maar meestal wel haha

Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

Hahaaha rofl!

It's going to be difficult, but not impossible.

Haha cuwl xd

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

bij mij komt niet eens de goeie eruit XD

"Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

Ben nu al een tijdje aan 't proberen, maar ik krijg niet het goede liedje eruit. Of ik doe het gewoon verkeerd, of dat ding is gewoon dom :'D

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

Vet!

"I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

Soundeffect schreef:
    Ben nu al een tijdje aan 't proberen, maar ik krijg niet het goede liedje eruit. Of ik doe het gewoon verkeerd, of dat ding is gewoon dom :'D

Haha oh ik heb wel al een paar goeie gehad, maar idd soms is dat ding dom ;p

Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

Ik zoek het introliedje van spongebob squarepants en ik kom sk8erboy van avril lavigne uit.

Owl you need is love.

NAPKINS schreef:
    Ik zoek het introliedje van spongebob squarepants en ik kom sk8erboy van avril lavigne uit.

Whaha, ik zoek al de hele tijd naar Avril Lavigne, maar er komt ook niet veel x') Ik kreeg btw spongebob in 1 keer ;p

[ bericht aangepast op 5 aug 2011 - 13:09 ]

Hahahah geniaal! ^^
    Ik deed: What shall we do with the drunken sailor, en hij herkende het! :'D

Be yourself, life is too short, to be somebody else...

ik deed happy birthday en hij deed het!

Where words fail, music speaks

NAPKINS schreef:

is er vlak bij ? Avril Lavigne heeft spongebob ook al eens gezongen XD

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Soundeffect schreef:

You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.