• Five boys, one band, one dream, one direction





    [ topic verplaatst door een moderator ]


    If you spread your wings, you can fly away with me.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Ik ben die twitcam aan het terugkijken hahaha (:


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    riverdale schreef:



    als je hun foto's ziet, zie je echt dat ze veel voor elkaar betekenen eh? i like that ^^


    i'm broken, do you hear me.

    ChelseaPayne schreef:
    (...)

    als je hun foto's ziet, zie je echt dat ze veel voor elkaar betekenen eh? i like that ^^
    ja ik vind het echt zoo lief, volgens mij komen hun nog wel verder dan matt, want ik hoor daar op dit moment ook totaal niks van, terwijl die toch gewonnen heeft.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    hahah deze tweet; One Direction's single is allready #12 in the Itunes Album top! That's the power of the #1Dfamily


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    riverdale schreef:
    (...)ja ik vind het echt zoo lief, volgens mij komen hun nog wel verder dan matt, want ik hoor daar op dit moment ook totaal niks van, terwijl die toch gewonnen heeft.


    Jaa inderdaad, dat zat ik ook pas te denken. maar dat is vaker eh dat je van de winaar niets meer hoort maar die dat tweede of derde waren wel


    i'm broken, do you hear me.

    riverdale schreef:
    hahah deze tweet; One Direction's single is allready #12 in the Itunes Album top! That's the power of the #1Dfamily



    OEH YEAH !


    i'm broken, do you hear me.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    ChelseaPayne schreef:
    (...)

    Jaa inderdaad, dat zat ik ook pas te denken. maar dat is vaker eh dat je van de winaar niets meer hoort maar die dat tweede of derde waren wel
    haha inderdaad, of je hoort één keer een liedje, en dan daarna hoor je er niks meer van, nou dat gaat bij 1D dus écht niet gebeuren.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    riverdale schreef:
    (...)haha inderdaad, of je hoort één keer een liedje, en dan daarna hoor je er niks meer van, nou dat gaat bij 1D dus écht niet gebeuren.


    nee inderdaad, daar ben ik ook heel zeker van, niet dat ik het erg vind. hoe meer we va nze horen, hoe beter. dus ze mogen snel hierheen komen ja (;


    i'm broken, do you hear me.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    ChelseaPayne schreef:
    (...)

    nee inderdaad, daar ben ik ook heel zeker van, niet dat ik het erg vind. hoe meer we va nze horen, hoe beter. dus ze mogen snel hierheen komen ja (;
    vind ik ook, maar waarschijnlijk gaan ze toch eerst een amerika tour doen... dat denk ik in ieder geval omdat de meeste dat doen.


    If you spread your wings, you can fly away with me.


    If you spread your wings, you can fly away with me.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    riverdale schreef:
    (...)vind ik ook, maar waarschijnlijk gaan ze toch eerst een amerika tour doen... dat denk ik in ieder geval omdat de meeste dat doen.


    jaa, dat denk ik ook en dat s best wel jammer maar voor hen heb ik geduld zolang ze maar komen ^^


    i'm broken, do you hear me.