• Een vriendin van mij kwam gister thuis van vakantie, en echt, die had zó'n vies verhaal. Er waren bij haar op de camping 2 van die Engelse hoertjes, en die beweren dat het in Engeland normaal is om een rainbow kiss of zoiets te doen. Dus mijn vriendin zo: wat is een rainbow kiss. "Ja, dat is dat je eerst je laat beffen als je ongesteld bent, en dan moet hij het bloed in zijn mond houden. Daarna pijp je hem, en hou je zijn sperma in je mond. En dan ga je zoenen." Gat-ver-damme. Dan ben je echt ziek in je hoofd, or is that just me? :Y)


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Klinkt lekker (krul)


    Ik ben gemeen xoxo

    iewww! O.O *rilt*


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    GAdverdamme.
    Dat. Is. Echt. Te. Goor.
    Ik ben misselijk.


    Food.

    Mijn ontbijt komt omhoog.x]


    everything, in time

    Trouwens, dat kan niet eens. Zovan, er komt ineens een lading bloed zo hotseflots uit je vagina lopen, haha.


    Ik ben gemeen xoxo

    Excuse me, I have to vomit...


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Aarshaar schreef:
    Trouwens, dat kan niet eens. Zovan, er komt ineens een lading bloed zo hotseflots uit je vagina lopen, haha.


    Nee oké, maar ik denk dat ze bedoelen, alles wat je "oplikt" zeg maar?:"D


    everything, in time

    Oké... hier heb ik geen woorden voor...

    Mudblood schreef:
    Excuse me, I have to vomit...


    I already did...


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Aarshaar schreef:
    Trouwens, dat kan niet eens. Zovan, er komt ineens een lading bloed zo hotseflots uit je vagina lopen, haha.


    Nee dat dacht ik dus ook al, whaha.


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Jammie jammie jammie. :9~


    All was well.

    omg -.-


    Ik wil een tuin vol egels

    Void schreef:
    (...)

    Nee oké, maar ik denk dat ze bedoelen, alles wat je "oplikt" zeg maar?:"D

    Nah, ik denk dat het gewoon een 'kijk is hoe oversext ik ben'-verhaaltje was. Het idee erachter is gewoon ranzig.


    Ik ben gemeen xoxo

    Void schreef:
    Mijn ontbijt komt omhoog.x]


    effort never betrays you