• Stacey is 15 jaar en leeft in een speciale school voor extreme gevallen.
    Op een dag komt er een nieuwe jongen die vanaf de eerste dag nieuwsgierig is naar haar.
    En haar geheim...

Wat ze graag geheim wilt houden....

Het verhaal wordt grotendeels vertelt vanuit Kevin, een jongen die tijdelijk in een internaat/school wordt geplaatst omdat er op het internaat waar hij eigenlijk naartoe zou gaan geen plaats voor hem was.

Daar ontmoet hij Stacey, die blijkt een beetje psycho te zijn net als de andere kinderen die op dat internaat zitten. Staccey blijk namelijk bang te zijn voor kerkhoven en hoort een stem in haar hoofd. Zodra zij meer vertelt aan Kevin wordt haar ware identiteit zichtbaar totdat hij erachter komt wat er aan hand is met haar en dan breekt de hel los.

Ik ben geïnspireerd door mijn ervaren in een internaat en door de serie Fallen van Lauren Kate>>http://nl.wikipedia.org/wiki/Fallen_(Lauren_Kate)

[ bericht aangepast op 4 aug 2011 - 10:08 ]

"Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

Lijkt me wel goed (Y)

CurlyBubbles schreef:
    Lijkt me wel goed (Y)

Thanx!!!!

"Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."