• Ik wil dus een cover voor het verhaal dat ik ga beginnen.

    Wat wil ik erop?

    - Een meisje met blond haar, en als de ogen zichtbaar zijn, wil ik die graag blauw.
    - De titel van het verhaal. De Innamorati
    - Verder weet ik niets, maar ik zal de samenvatting erbij zetten, zodat er een beetje een idee is in welke sfeer het moet, enzow :'D

    Als Luccina zich aansluit bij de Innamorati (een toneelgemeenschap, dat door Italië reist om op te treden), heeft Anna een raar gevoel over haar. Ze besluit Luccina in de gaten te houden. Nadat er twee weken niets is gebeurd, vind Anna het wel goed. Nog geen dag later verdwijnt er iemand uit het gemeenschap. Het is de vervelende Antonio. Twee dagen later word hij dood teruggevonden. Anna besluit dat ze niet op onderzoek uit mag gaan van zichzelf. Het is te gevaarlijk. Weer gebeurt er een tijdje niets. Iedereen verliest zijn waakzaamheid, en de normale zaken komen weer op gang. Als iedereen de moord bijna is vergeten, verdwijnt er weer iemand. Ze schakelen de soldaten van het dorpje waar ze nu zijn in, maar die kunnen niets vinden. Als Anna’s beste vriendin verdwijnt op de dag dat de vorige dood word teruggevonden, besluit ze op onderzoek uit te gaan. Ze doet een verschrikkelijke ontdekking, iets wat hun allemaal kan vernietigen. Als ze het genootschap waarschuwt, geloven ze haar niet. Zij is de enige die de Innamorati kan redden. Zal het haar lukken?

    [ bericht aangepast op 3 aug 2011 - 21:29 ]


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ik wil iets proberen. :3


    The future is meant for those who are willing to let go of the worst parts of the past.

    Ik wil ook wel proberen
    + wat voor soort foto's, een foto van een blond meisje en wat nog meer?

    [ bericht aangepast op 3 aug 2011 - 21:36 ]


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    @ImmortalSoul & Vida:

    Dankje _O_


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Vida schreef:
    Ik wil ook wel proberen
    + wat voor soort foto's, een foto van een blond meisje en wat nog meer?

    Een ketting met wat groen erin (:
    Het liefst niet dat het zo geblend is, dat de ketting op de hals van het meisje komt (:


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Outcast schreef:
    (...)
    Een ketting met wat groen erin (:
    Het liefst niet dat het zo geblend is, dat de ketting op de hals van het meisje komt (:

    Ik weet niet of ik dat kan en of ik daar foto's voor vind, maar ik doe m'n best.


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    im gonna try it (:


    Where words fail, music speaks

    Vida schreef:
    (...)
    Ik weet niet of ik dat kan en of ik daar foto's voor vind, maar ik doe m'n best.

    Hahah. Indeed.


    The future is meant for those who are willing to let go of the worst parts of the past.

    Vida schreef:
    (...)
    Ik weet niet of ik dat kan en of ik daar foto's voor vind, maar ik doe m'n best.

    Het hoeft niet persé zo, maar zo heb ik het het liefste. Als het niet gaat mag het ook anders, maar ik wil wel graag een ketting :"p


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Dit is wat ik heb gecreëerd. Oké fail.




    The future is meant for those who are willing to let go of the worst parts of the past.

    ImmortalSoul schreef:
    Dit is wat ik heb gecreëerd. Oké fail.




    Die eerste vind ik wel mooi, alleen de ketting ligt kindof op de verkeerde plek, het is namelijk niet de ketting van het meisje zelf, dus zij moet hem niet aanhebben >,<


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Outcast schreef:
    (...)
    Die eerste vind ik wel mooi, alleen de ketting ligt kindof op de verkeerde plek, het is namelijk niet de ketting van het meisje zelf, dus zij moet hem niet aanhebben >,<

    Handig. :3

    [ bericht aangepast op 3 aug 2011 - 21:56 ]


    The future is meant for those who are willing to let go of the worst parts of the past.

    Outcast schreef:
    (...)
    Die eerste vind ik wel mooi, alleen de ketting ligt kindof op de verkeerde plek, het is namelijk niet de ketting van het meisje zelf, dus zij moet hem niet aanhebben >,<

    Oh, had dat even eerder gezegd D:


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Vida schreef:
    (...)
    Oh, had dat even eerder gezegd D:

    Dat staat er:
    Alleen niet dat het zo geblend is, dat de ketting op de hals van het meisje komt (:

    Daar bedoelde ik mee dat ze hem niet aan moest hebben >,<


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Outcast schreef:
    (...)
    Daar bedoelde ik mee dat ze hem niet aan moest hebben >,<

    Ik vatte "Dat de ketting op de hals van het meisje komt" op dat ze om moest hebben xd.


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Vida schreef:
    (...)
    Ik vatte "Dat de ketting op de hals van het meisje komt" op dat ze om moest hebben xd.

    Hahah, snap ik wel, het was ook een vage zin ;'P


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.