• Lieven Quizletters. dit moet er even uit. Ik denk dat nog wel mensen dit al hebben meegemaakt en daarom vraag ik ook advies.
    Ik heb echt een heel goede vriendin maar de laatste tijd gaat onze vriendschap bergaf. Laat ik maar bij het begin beginnen (:

Het begon in september toen mijn vriendin een goede vriend van ons leuk vond ( wat nog altijd is ). Laten we hem even D. noemen. Het enige waar we nog over praten is over hem en dat al een jaar lang. Ik ben heel blij voor d'r maar versta me niet verkeerd. Ik wil ook nog over andere dingen praten en achter een tijd word je die naam beu gehoord. NU zegt ze dat ze hem totaal niet leuk meer vind en op andere momenten wel ( Wat is het nu ? ). Ook heeft ze altijd bevesteging nodig. Ik zei dat hij haar ook leuk vind omdat het gewoon overduidelijk en al onze vrienden geven mij gelijk en toch blijft ze zeggen dat het niet waar kan zijn terwijl ze wel altijd dingen zegt die erop wijzen dat hij haar dus wel leuk vind ( dan bedoel ik wat hij op msn tegen haar zegt ). Ze vraagt ook : Wrm vind hij me dan leuk en komaan iemand als mij ? Ik word er zot van want ik zeg altijd dat ze een lief en mooi meisje is en dat wuift ze dan weg maar de volgende dag vraag ze het opnieuw. Ook heeft ze in de paasvakantie een jongen leren kennen op ski-reis. Dat vond ik heel goed omdat het een leuke jongen was en ook omdat ze misschien D. kon vergeten ? Wat deed ze ? D. jaloers maken en altijd als ze langs hem liep ' toevallig ' luid zeggen dat ze een sms van ' haar lover ' - zo noemde ze hem altijd - had gekregen. Je zag zo dat D. dat niet leuk vond en mijn vriendin heeft me zelf verteld dat ze het deed om hem jaloers te maken. ( Maar ze zegt toch dat hij haar onmogelijk leuk kan vinden waarom doet ze dit dan ? ) hmm, juist ja.

In de vakantie heb ik ook nog maar 3 keer met d'r afgesroken. De eerste week van juli was ik op reis en mijn ouders hadden 2 weken vrij dus ik deed toen ook dingen met hun. Ze was altijd kwaad dat ik nooit iets met haar deed. Nu vraag ik of ze wilt afspreken en ze zegt doodleuk : Lisa, je weet toch dat m'n ouders vrij hebben, ik kan niet altijd springen voor je. Gewoon de manier hoe het ze zei en ze keek zo zelfvoldaan. Toen wou ik haar letterlijk aanvallen. Dit zijn nog maar kleine dingen. Ze word altijd kwaad om het minste. Ze zegt dat ik nooit enthousiast doe als ze over D. bezig is, dat ik soms een slechte vriendin ben ( pijnlijk ? ) en dat ik alleen maar over
    mezelf bezig ben ? Hallo ?! Ik zou soms gewoon willen zeggen dat ik niet meer verder kan maar dat kan ik gewoon niet en praten met haar heeft geen zin want zij mag chagrijnig lopen maar als ik dat ben zegt ze dat ik onmogelijk doe. Misschien loop ik zo door haar en sorry ik heb ook soms zo van die dagen ? Ik heb haar daar al zoveel over aangesproken maar dan wordt ze
    - kwaad
    - begin ze te huilen
    - wordt kwaad en zegt lelijke dingen tegen me en over me tegen anderen
    - Sinds ik gepest ben geweest in het lager ben ik heel onzeker en huil ik sneller dan haar en dan noemt ze me een baby

Ik zit volgend jaar ook met haar in de klas. Het probleem is dat ik wel goed met d'r kan lachen en plezier kan maken ;s sorry voor de zeurtopic en veel respect als je dit gelezen hebt.

[ bericht aangepast op 3 aug 2011 - 15:34 ]

You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

Ik heb tot de tweede regel overslaan gelezen. Vind haar een kreng en wil niet verderlezen. Geef haar een klap op der bek en gooi haar uit je vriendengroep :Y)

Ik vind het gewoon gemeen van haar om die meneer D zo te martelen!

[ bericht aangepast op 3 aug 2011 - 14:53 ]

quidquid excusatio prandium pro

Alwinasaurus schreef:
    Ik heb tot de tweede regel overslaan gelezen. Vind haar een kreng en wil niet verderlezen. Geef haar een klap op der bek en gooi haar uit je vriendengroep :Y)

Ik vind het gewoon gemeen van haar om die meneer D zo te martelen!

Zou ik soms wel doen maar iedereen vindt haar zo fantastisch en ze heeft me al vaak naar beneden gehaald en sommigen vinden mij dan de bitch ;s Ach ik voel me echt kinderachtig x')

You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

Kerel kerel wow.
    Ik zou kappen met dat kind. Oke, je kan onzeker zijn over een jongen enzo, en als ik iemand leuk vind praat ik er ook té veel over, maar als vriendinnen moet je toch tegen elkaar kunnen zeggen dat het na een miljoen keer wel genoeg is? .___.
    Als ik jou was, zou ik geen energie meer in haar steken. Zij slokt jouw energie op, en je krijgt er alleen maar shit voor terug.

Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

Ach, ik weet niet meer wat te doen maar ik wil mijn anderen vrienden niet kwijt want die hangen aan d'r lippen omdat ze tegen hun super aardig doet enz... Maar rust in mijn hoofd heb ik toch wel even nodig (:

[ bericht aangepast op 3 aug 2011 - 15:01 ]

Dat kind vreet energie van je, weg ermee.
    Als het een echte vriendin is houdt ze rekening met jouw gevoelens etc
    .

La credenza è una medicina contro il timore

Illuminati schreef:
    Kerel kerel wow.
    Ik zou kappen met dat kind. Oke, je kan onzeker zijn over een jongen enzo, en als ik iemand leuk vind praat ik er ook té veel over, maar als vriendinnen moet je toch tegen elkaar kunnen zeggen dat het na een miljoen keer wel genoeg is? .___.
    Als ik jou was, zou ik geen energie meer in haar steken. Zij slokt jouw energie op, en je krijgt er alleen maar shit voor terug.

None but ourselves can free our minds.

Tsja, hoe geweldig ze ook is en hoe lullig het ook klinkt. Vergeet haar, ze is het niet waard.

Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

Illuminati schreef:
    Kerel kerel wow.

If we had not a soul, music would have created it.

Ze is echt heel erg vervelend en lullig bezig. Tegenover jou, maar ook tegenover D. Ik snap dat het lastig is je vriendin te verliezen, maar eigenlijk vind ik niet dat je dit een vriendin kan noemen... Ze denkt alleen maar aan zichzelf en vraagt niet naar jou. Ik snap best dat ze onzeker is over ongens, maar dat hoeft ze dan toch niet een biljoen keer tegen je te zeggen? Dat slaat nergen s op. Geen aandacht aan besteden. Als ze normaal doet, kan je weer eens met haar gaan praten. Vertel haar ook dat je het niet leuk vind dat ze zo doet. Ze is je niet waard meis...

If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

Jullie hebben wel gelijk, mss moet ik gewoon even afstand van d'r nemen en wie weet zie ze het dan in (: dankje (:

Illuminati schreef:
    Kerel kerel wow.

Inderdaad. En het enige wat eruit voorkomt, is dat jij gekwetst wordt. Laat haar los, ze is jou niet waard.

So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

Kijk, mijn vriendin zat ook eens een hele tijd tegen mij bezig over haar ex, dan over iemand anders, dan nog iemand anders, nog wat meer over haar ex, blablabla en het stak ook echt 'mijn gat uit'. Ik wist dat ze nog ontzettend hard van haar ex hield etc., maar na een tijd wist ik ook niet meer wat ik erop moest zeggen. Na 500x te horen 'waarom heeft hij dat gedaan? Wat heb ik fout gedaan? ...' kon ik ook niets meer verzinnen. Al zeker omdat ze het ene moment over hem bezig zat en wat later over een van haar 5 nieuwe flirts. Ik kreeg toen te horen dat ik droog deed, geen antwoord gaf en nog enkele beledigende dingen. Ik heb ook al maanden genoeg van haar, maar ik ben uiteraard met haar bevriend voor een reden: ik kan ook plezier met haar maken.
    Wat ik hiermee wil zeggen is: soms wil je hun nek omwringen, hen dumpen, zeggen dat ze moeten stoppen met klagen en zagen, maar je bent toch bevriend met hen om een reden? Ik heb haar ook al vaak willen laten vallen, maar ze zit gewoon in 'onze groep' en dan zou ik ze allemaal moeten laten vallen.
    In zulke topics zeggen mensen altijd: ze is je niet waard. Maar waarom ben je er dan mee bevriend? Ze is jou wél waard, ze doet gewoon vervelend.

[ bericht aangepast op 3 aug 2011 - 16:15 ]

Has no one told you she's not breathing?

Ik heb niet eens alles gelezen maar ik herken hierin een van mijn eerst en toen des tijds enige 'beste vriendin' ... Ik ga er nu niet meer mee om en voel me heerlijk. Beste advies dat ik je kan geven; Dumpen en get over it.

Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

I zou zeggen: 'Stfu bitch en flikker op.'
    Haat aan zulke wijven. Laat ze eerst maar es zichzelf vinden.

No growth of the heart is ever a waste

Phenomena schreef:
    (...)

Zou ik soms wel doen maar iedereen vindt haar zo fantastisch en ze heeft me al vaak naar beneden gehaald en sommigen vinden mij dan de bitch ;s Ach ik voel me echt kinderachtig x')

Mag ik t dan doen?

quidquid excusatio prandium pro