• JAA. ik had weer een nieuw iedee en wou ff jullie menig weten.

    de titel wordt of kamp Rock, Of Kamp Nachtmerrie.

    en het gaat over;

    een Meisje wat Op Zomerkamp gaat, Die Zomerkamp heeft met Muziek te maken, dus komen er kids die in bands spelen enz.
    dus dat Meisje gaat dus op Zomerkamp en Ontmoet Daar 3 meiden. 1 van de drie mag ze en kan ze goed mee Over weg, maar die andere zijn verwende Nesten die de Baas spelen Over het aardige meisje.
    Dus later op Kamp ontmoeten ze Bill, Tom, Gustav en Georg,die in het zelfde blokhutje slapen.
    s'avonds is het gezellig enz maar toch voelt iets niet in orde. waneer het meisje uit het raam kijkt schrikt ze zich rot als ze denkt iemand te zien,
    ze melden het aan de leiders en die vertellen dat er hier ooit 3 kinderen zijn vermist en die nooit meer terug zijn gevonden.
    waneer ze gaan surfivelen diep in het woud en het is s'nachts worden ze wakker van iets, Bill en Het meisje gaan uit hun tentje en kijken wat het is, dan trekt iets hun aandacht waardoor ze erachter aan gaan, uiteindelijk raken ze de weg terug kwijt en belanden ze in the middle of noway en zien ze het niet meer zitten, wat ze niet weten is dat Tom en het aardige meisje hun achterna zijn gegaan.

    Nou en wat vinden Jullie ervan?
    en heb je nog wat tips om het op te leuken?
    Later komen er nog rollen, dus hou de topics in de gaten!

    XXX


    Ice-cream Rockt more than you x3

    JAAAAAAAAAAAA COEWL!&ikke wil Bill of Tom x]


    Lalalalalalalala.

    Super idee!!


    *He's the one.

    Oooh kei leuk =]
    ik ga hem make ö!

    Jaaaaaa supper !! DOEEEEN ,,

    mag ik dan een rol n_n


    Gilles (ll)

    Schat ik wil een rol maar kan je er eentje voor mij opzij leggen wnt ik moet zo gaan eten bij vrienden en ik kom pas heel laat thuis en dn mag ik niet meer op de pc.x33


    *He's the one.

    schat mag ik vriendin Bill of Tom,want ik moet zo eventjes weg¬¬'


    Lalalalalalalala.

    supper!:D
    mag ik plies mee doen??(A)

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.