• Hmm ik heb geen idee waarom ik hier een topic voor aan maak, maar ik heb echt spijt van alles wat ik ooit heb gelogen en dat ga ik hier nu maar neerzetten, omdat ik het nergens anders kwijt kan en het goed voelt om het even ergens te vertellen.
    Ik maak er geen lang verhaal van en houd het kort; Ik heb meerdere keren tegen personen gelogen die me vertrouwden, mijn hele leven bij elkaar gelogen, en toen ging onze vriendschap kapot, en ja dat was mijn eigen schuld, dat weet ik. Maar ik wou graag een normaal persoon zijn, gewoon niet mezelf, ik ben saai. En zo heb ik al.. 4 vrienden verloren, die me vertrouwden, en op me rekende, terwijl ik gewoon heb gelogen.. damn me, ik wou gewoon normaal zijn.

    Oke ik leg wel even 1 situatie uit, ik had een jongen ontmoet in drachten, maar 1 keer, en toen spraken we verder op msn, we hadden het heel gezellig enzo, en ik voelde me helemaal niks tegenover hem omdat hij zichzelf durfte te zijn, leuke dingen had meegemaakt, etc. Dus ik ging allemaal dingen bedenken wat wel uitliep tot dingen zoals zelfmoord en alles, erg, I know. En toen heb ik het toch maar opgebiecht. Waarom? omdat hij er vroeg of laat toch zou achterkomen.

    Oh en dit was ongeveer een half jaar tot een jaar geleden, het verschilt wel per situatie.. dus niet net gebeurd, wil het alleen nu pas kwijt.

    Ook wel eens zoiets doms gedaan, waar je heel erg spijt van hebt? en dan bedoel ik niet een klein dom ding wat echt niks voorstelt.

    [ bericht aangepast op 2 aug 2011 - 23:59 ]


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Vrienden op Quizlet? En ja, maar dat had niks te maken met het verliezen van vriendschappen..


    ars moriendi

    Ik heb ontzettend spijt van mijn woedeaanvallen, dat ik daardoor mensen heb pijn gedaan en heb gekwetst.


    Ik ben gemeen xoxo

    Tortuga schreef:
    Vrienden op Quizlet? En ja, maar dat had niks te maken met het verliezen van vriendschappen..

    Nee, dat niet.. vriendschappen in het echt, lange afstand vriendschappen, etc.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Raveleijn schreef:
    (...)
    Nee, dat niet.. vriendschappen in het echt, lange afstand vriendschappen, etc.

    Het sterkste ben je wanneer je er oprecht spijt van hebt en je dit durft toe te geven <3


    ars moriendi

    Be yourself and make some new friends. Het komt wel goed. Iedereen liegt wel.

    Ik heb spijt van dat ik 3 verwende, stomme wijven heb leren kennen die mij gebruikt hebben en vervolgens hebben laten staan. En ik trapte erin want ik dacht dat ze echt mijn vriendinnen waren.

    Tortuga schreef:
    (...)
    Het sterkste ben je wanneer je er oprecht spijt van hebt en je dit durft toe te geven <3

    Hmmmhmm.. ik heb er zeker wel spijt van.. en durf het toe te geven. Toch vind ik mezelf nu alles behalve sterkt, ik bedoel wie liegt nou z'n hele leven bij elkaar.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Ja ongeveer hetzelfde als jij, alleen zijn we daardoor alleen maar betere vriendinnen geworden (:


    Be yourself, life is too short, to be somebody else...

    Raveleijn schreef:
    (...)
    Hmmmhmm.. ik heb er zeker wel spijt van.. en durf het toe te geven. Toch vind ik mezelf nu alles behalve sterkt, ik bedoel wie liegt nou z'n hele leven bij elkaar.

    Je bent iig tot het besef gekomen dat het zo niet verder kan. Ik weet verder de situatie niet natuurlijk, maar ik zou proberen toch de moed bij elkaar te rapen en mensen vertellen dat het je spijt. Dat maakt je sterk en eerlijk tegenover jezelf.


    ars moriendi

    Celestial schreef:
    Be yourself and make some new friends. Het komt wel goed. Iedereen liegt wel.

    Ik heb spijt van dat ik 3 verwende, stomme wijven heb leren kennen die mij gebruikt hebben en vervolgens hebben laten staan. En ik trapte erin want ik dacht dat ze echt mijn vriendinnen waren.

    That's already solved. : ) heb nu goede vrienden.

    & Argh dat haar ik, mensen die je gebruiken.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Ik heb genoeg domme dingen gedaan in mijn leven, waar ik elke dag nog spijt van heb. We doen allemaal soms domme dingen, ook al geven veel mensen dat niet toe. Ik weet hoe het is om te denken, hopen en verlangen 'Kon ik het maar terugdraaien' of 'Had ik maar nagedacht', het ergste is, alles wat je er mee opschiet met die gedachtes is níets. Je kwelt enkel jezelf.


    Let it come and let it be

    wel goed dat je sorry zegt, (:
    en ja, ik heb wel dingen gedaan waar ik echt heel erg veel spijt van heb..


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Tortuga schreef:
    (...)
    Je bent iig tot het besef gekomen dat het zo niet verder kan. Ik weet verder de situatie niet natuurlijk, maar ik zou proberen toch de moed bij elkaar te rapen en mensen vertellen dat het je spijt. Dat maakt je sterk en eerlijk tegenover jezelf.

    Oh dit wat ik nu vertel was echt een half jaar geleden ofzo, en ik heb sorry gezegd, natuurlijk namen ze dat niet aan, wat begrijpelijk is.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    CountMeIn schreef:
    Ik heb genoeg domme dingen gedaan in mijn leven, waar ik elke dag nog spijt van heb. We doen allemaal soms domme dingen, ook al geven veel mensen dat niet toe. Ik weet hoe het is om te denken, hopen en verlangen 'Kon ik het maar terugdraaien' of 'Had ik maar nagedacht', het ergste is, alles wat je er mee opschiet met die gedachtes is níets. Je kwelt enkel jezelf.

    So true.


    ars moriendi

    Ik heb van wel meer (serieuze) dingen spijt maar ik vind het super dat je ervoor uitkomt. Quizlet is een goed begin, een heel goed zelfs.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    "It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what." - Greg House.

    Ik heb wel gelogen, maar meer over kleine dingen zoals 'nee ik ga niet mee vandaag, kvoel me niet zo goed' etc.

    [ bericht aangepast op 2 aug 2011 - 23:55 ]


    None but ourselves can free our minds.