• Lol, uit het niets krijg ik allemaal tweets van mensen. Eerst van FearFM, dan duizenden van mensen die ook FearFM luisteren en mijn tweets doortwitteren en vervolgens van heatzone (dat is toch een cd) en dan van iemand die net zoals mij de hele dag in de zon heeft gelegen, haha.

    Wie wordt er ook door onbekende personen op een leuke manier lastiggevallen?

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Ik ben gemeen xoxo

    FearFM is baas _O_
    Ja, ik ook op Twitter.
    Ik tweette: 'Hello Darkness my old friend, I've come to talk to you again', en toen tweette iemand die ik niet kende naar mij de lyrics hoe het liedje verder gaat.

    [ bericht aangepast op 2 aug 2011 - 16:36 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik had een keer een leuk plaatje getwitterd, en toen werd ie meteen door 7 andere mensen geretweet. Er zat er ook één bij van: Deze foto via @yfrog door @shireenbaars.
    haha


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Nope, van onbekende personen krijg ik alleen maar reclame en af en toe de vraag of ik een follow for a follow wil. Al ben ik wel een keer geretweet door een twitter over wafels, haha.


    “Love is a contradiction.”

    Ik doe niet aan twitter. -shame-


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Nee, want mijn twitter is "beveiligd". Al krijg ik wel Follower requests van vreemde of van bedrijven of bands ofzo.


    As travars