• Ik bijt dus vrij hard op mijn nagels en iemand wist me te vertellen dat zij daar zelf vanaf kwam door nepnagels te dragen (want uiteraard kun je dan niet meer bijten). Ik heb dus nepnagels gekocht om het eens uit te proberen.

    Iemand ervaring mee? En eventueel wat tips/weetjes/dingen waar ik op moet letten? (:


    If we had not a soul, music would have created it.

    Ooh. Nee. Ik irriteerde me daar dood aan.
    Je kan je broek niet normaal aandoen, met die dingen op.
    En ik had van die plakkers, die je moest knippen en vijlen en dan opplakken - allemaal zelf. Maar ze vlogen er al af toen ik de autogordel omdeed.
    Ik ben dus weer gaan bijten ;'p Ik beet trouwens ook op die nepnagels, maar dan kunnen ze niet stuk ^^


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ik vind ze persoonlijk vreselijk want ze pasten niet op de vorm van mijn vingers en ze vielen er constant af. Plus het zag er niet uit bij mij, want ik ik heb een vreemde vorm van nagels. Nu draag ik gewoon doorzichtige nagellak en knabbel die er af ipv mijn nagels c;


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Prongs schreef:
    Ik vind ze persoonlijk vreselijk want ze pasten niet op de vorm van mijn vingers en ze vielen er constant af. Plus het zag er niet uit bij mij, want ik ik heb een vreemde vorm van nagels. Nu draag ik gewoon doorzichtige nagellak en knabbel die er af ipv mijn nagels c;



    Zelfs dát werkt niet bij mij. Al kan je ergens een prik halen, waardoor je er mee schijnt te stoppen... Maar dat heb ik nooit overwogen...


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Voor de mensen die nagels bijten, koop dit en smeer het op je nagels;


    Vroeger had ik continue mijn duim in de mond en toen kochten mijn ouders dit en smeerden het op mijn vingers. Het is vies spul maar dan stop je er wel automatisch mee. Want als gevolg van continue duimzuigen heb ik een beugel moeten dragen. -.-'
    En nagelbijten is ook nog eens heel slecht voor je tanden want alle bacteriën onder je nagels gaan op je tanden zitten en sowieso, het bijten op nagels is niet goed.

    En dit post ik hier alleen omdat ik jullie wil helpen. (bloos)

    Celestial schreef:
    Voor de mensen die nagels bijten, koop dit en smeer het op je nagels;


    Vroeger had ik continue mijn duim in de mond en toen kochten mijn ouders dit en smeerden het op mijn vingers. Het is vies spul maar dan stop je er wel automatisch mee. Want als gevolg van continue duimzuigen heb ik een beugel moeten dragen. -.-'
    En nagelbijten is ook nog eens heel slecht voor je tanden want alle bacteriën onder je nagels gaan op je tanden zitten en sowieso, het bijten op nagels is niet goed.

    En dit post ik hier alleen omdat ik jullie wil helpen. (bloos)


    Ik ben juist bang dat ook dat schadelijk is xD
    Bovendien eet ik nogal regelmatig met mijn handen ^^ En geeft dat dan niet af, of zo?


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    CowardlyLion schreef:
    (...)

    Ik ben juist bang dat ook dat schadelijk is xD
    Bovendien eet ik nogal regelmatig met mijn handen ^^ En geeft dat dan niet af, of zo?

    Het is niet schadelijk. :')
    Dit smeren ze op nagels van kleine kindjes (ook op de mijne).
    En het geeft niet af.
    Het is trouwens doorzichtig en het droog op. De smaak ik alleen ranzig :'D
    Maar dat helpt want ik ben na een tijdje gestopt met duimzuigen.

    Celestial schreef:
    Voor de mensen die nagels bijten, koop dit en smeer het op je nagels;


    Vroeger had ik continue mijn duim in de mond en toen kochten mijn ouders dit en smeerden het op mijn vingers. Het is vies spul maar dan stop je er wel automatisch mee. Want als gevolg van continue duimzuigen heb ik een beugel moeten dragen. -.-'
    En nagelbijten is ook nog eens heel slecht voor je tanden want alle bacteriën onder je nagels gaan op je tanden zitten en sowieso, het bijten op nagels is niet goed.

    En dit post ik hier alleen omdat ik jullie wil helpen. (bloos)


    Dat werkte niet bij mij, lol.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Celestial schreef:
    (...)
    Het is niet schadelijk. :')
    Dit smeren ze op nagels van kleine kindjes (ook op de mijne).
    En het geeft niet af.
    Het is trouwens doorzichtig en het droog op. De smaak ik alleen ranzig :'D
    Maar dat helpt want ik ben na een tijdje gestopt met duimzuigen.


    Duimzuigen was makkelijk voor mij... Hmm. Misschien dat ik dat toch maar aanschaf. (:


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    CowardlyLion schreef:
    (...)

    Duimzuigen was makkelijk voor mij... Hmm. Misschien dat ik dat toch maar aanschaf. (:

    Volgens mij kun je het bij elke drogist halen. En het is niet zo heel duur dacht ik... Misschien 4 euro of zo?

    Celestial schreef:
    Voor de mensen die nagels bijten, koop dit en smeer het op je nagels;


    Vroeger had ik continue mijn duim in de mond en toen kochten mijn ouders dit en smeerden het op mijn vingers. Het is vies spul maar dan stop je er wel automatisch mee. Want als gevolg van continue duimzuigen heb ik een beugel moeten dragen. -.-'
    En nagelbijten is ook nog eens heel slecht voor je tanden want alle bacteriën onder je nagels gaan op je tanden zitten en sowieso, het bijten op nagels is niet goed.

    En dit post ik hier alleen omdat ik jullie wil helpen. (bloos)


    Dat had ik geprobeerd, werkte helaas niet.

    [ bericht aangepast op 31 juli 2011 - 13:28 ]


    If we had not a soul, music would have created it.

    Lol, heb het 1 x gedaan, en ze bleven niet zitten.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.