het zit zo,
mijn beste vriend (c) staat op de camping, samen met mn ex vriend (g) want dat zijn vrienden, van de week smste ik (g) en kreeg direct een smsje van (c) dat ik niet moest smse dat hij even rust wou, nou oke ik sms niet, nu 5 dagen later smste ik (c) hoe het ging en of het leuk is ed nou ging prima was een leuk gesprek en toen werd ik ineens gebeld door ''politie groningen'' of naja dat deed een vriend van (c) en (g) na, hij zei dat ik moest ophouden (c) en (g) te stalken..
nou ik stelde dat niet op prijs en liet het ook merken, ze geven mijn nummer af aan iemand die ik niet ken en ze laten het gewoon toe dat hij op deze manier belt..
nou ik heb besloten dat ik gewoon even niet met (c) en (g) wil praten omdat ik neit meer van zulke telefoontjes wil (en smsjes want die volgde ook nog), en dat komt dan uit op 3 weken want ik ga woensdag op vakantie dus dan sms ik niet, en ik wil nu tot woensdag sws rust okal zou ik niet op vakantie gaan.
Nu vind (c) dat ik een slechte vriendin ben omdat ik nu 3 weken hem niet spreek alleen maar door een telefoontje wat ''gewoon een geintje was'' dus nu ben ik mn beste vriend kwijt omdat een van zijn vrienden grappig dacht te zijn en dan geven ze ook nog mij de schuld..
wat moet ik doen..
ik vecht, pak het vast en ik laat niet los.