• Ik ga volgende week dus zonder permissie van mijn vader naar de Efteling, alles is al geregeld. Hij weet van niks en denkt dat ik naar Sneekweek ben.. nu maar hopen dat het zo blijft. Ergens in mijn hart denk ik dat het heel fout is om tegen hem te liegen, en dat als hij erachter komt dat hij dan heel boos/teleurgesteld is. Maar aan de andere kant denk ik: Tsja ik ben volwassen, als je me nu niet laat reizen met het openbaar vervoer dan kan ik dat later ook niet, en hij zegt altijd: Eerst zien dan geloven, nou dan kan hij nu lekker zien dat ik heus wel veilig thuis kom. Zeggen jullie even iets waardoor mijn schuldgevoel omlaag gaat, ik voel me er een HEEL klein beetje slecht over.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Je gaat die dude zien! :9~


    ars moriendi

    Het is voor je eigen bestwil.

    Tortuga schreef:
    Je gaat die dude zien! :9~

    Yessssss! Finally!
    @Glue, dat is waar, ik kan mijn vaders vertrouwen verliezen, wat ik toch al half heb verloren..


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Mijn moeder + vader weten niet dat ik mensen meet. Ze weten ook niet dat ik ooit met de trein ben geweest. Fuck de ouders :'D

    Deep schreef:
    Mijn moeder + vader weten niet dat ik mensen meet. Ze weten ook niet dat ik ooit met de trein ben geweest. Fuck de ouders :'D

    Nou hier krijg ik dan weer moed van. <'3 of hoe je dat gevoel ook noemt.

    Yeah, fuck them!
    nee laten we dat maar niet doen eigenlijk.

    EW GROSS


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Raveleijn schreef:
    (...)
    Nou hier krijg ik dan weer moed van. <'3 of hoe je dat gevoel ook noemt.

    Yeah, fuck them!
    nee laten we dat maar niet doen eigenlijk.

    EW GROSS


    Ik ging gisteren naar de kermis meeting in Tilburg, mijn moeder dacht dat ik ging zwemmen met een vriendin xd

    Als je volwassen bent dan heeft hij toch niks over je te zeggen. Dus het maakt niet uit wat hij zegt. Leugentje om bestwil noemen we dat.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Zo is mijn vader ook en - hoe slecht het ook klinkt - ik ben al heel vaak ergens zonder zijn toestemming geweest, omdat ik gewoon wist dat hij zou zeggen dat het toch niet zou mogen. Ik ben al volwassen en als ik nog steeds naar hem zou luisteren, zou ik geen zelfstandigheid hebben om ergens naartoe te kunnen. Dus ik vind het goed dat je gewoon gaat.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Meh, iedereen liegt daar weleens over. It's part of being a teenager. :Y)


    None but ourselves can free our minds.

    Later zul je hier om lachen (:


    Life begins at the end of your comfort zone

    Plan alles heel goed, print de tijden van je treinen af en neem de papieren mee, zorg dat je heel goed voorbereid bent en dan kan het niet mislopen! ;D


    Has no one told you she's not breathing?

    Delirious schreef:
    Plan alles heel goed, print de tijden van je treinen af en neem de papieren mee, zorg dat je heel goed voorbereid bent en dan kan het niet mislopen! ;D

    Jep de tijden zijn geprint, fucking 6 uur 's ochtends op de trein.. maarja, alles om daar heen te gaan. <'3

    helaas gaan er meer mensen mee.. 2 jongens die ik amper ken. damn, als het maar geen petjeboys zijn.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Raveleijn schreef:
    (...)
    Jep de tijden zijn geprint, fucking 6 uur 's ochtends op de trein.. maarja, alles om daar heen te gaan. <'3

    helaas gaan er meer mensen mee.. 2 jongens die ik amper ken. damn, als het maar geen petjeboys zijn.

    Haha, dan heb je tenminste iets om mee te lachen :d


    Has no one told you she's not breathing?

    Delirious schreef:
    (...)
    Haha, dan heb je tenminste iets om mee te lachen :d

    Als het petjeboys zijn eerder om mee te vechten/discusseren, want ze zouden dan wel opmerkingen gaan maken en alles.
    Achja, I will see.

    En hoe kan de Efteling nou niet leuk zijn? -is er al 20 keer geweest- x D


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Raveleijn schreef:
    (...)
    Als het petjeboys zijn eerder om mee te vechten/discusseren, want ze zouden dan wel opmerkingen gaan maken en alles.
    Achja, I will see.

    En hoe kan de Efteling nou niet leuk zijn? -is er al 20 keer geweest- x D

    Haha, als je ze beu bent kan je nog altijd roepen dat er een uitverkoop is van plastic fashionbrillen :d


    Has no one told you she's not breathing?