• Ik was dus vandaag naar Fun Forest gegaan. En het was echt super leuk!
    Het is dus eigenlijk een soort van bos, met tussen de bomen, hoog boven de grond verschillende parcours.



    Zó dus.
    In ieder geval, het was echt super leuk.
    En ik had dat als eens eerder gedaan, en ik was echt super snel. Haha. Maar dat ligt in ieder geval niet aan mijn ervaring, want het was al meer dan een jaar geleden. En niet dáár.
    Hebben jullie dat wel eens gedaan? :Y)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Haha ziet er best lachen uit ja ;D Jaa met survivalkamp in de 3e klas in de Ardennen hebben we ook zoiets gedaan, maar dan opklimmen en abseilen van een berg midden in de natuur (: Was ook erg gaaf.


    ars moriendi

    Dat hebben wij ook eens gedaan met kamp!
    En bij dat ding wat daar rechts zit, zeg maar die trappetjes in de lucht. Daar durfde ik niet over heen, ik durfde die stappen niet te nemen. Dus ik ging die dingen naar mezelf toe trekken en dan snel overstappen. De rest ging er allemaal heen springen :')


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Ja, in het weyneshof (waarschijnlijk onbekend voor zo goed als iedereen hier). Daar is iets gelijkaardigs. Ik had het voor de eerste keer in het zesde leerjaar gedaan en ik was steeds eerste van alle meisjes. :Y)


    If we had not a soul, music would have created it.

    Daar ben ik ook geweest! ;3
    Ben een week geleden ook in Frankrijk geweest, maar dat was niet leuk want ik belandde altijd zeer pijnlijk tegen de bomen aan
    (nerd)


    Me so good.

    Ik ben naar Rijmenham geweest en je hebt daar een parcour tussen de bomen en een ander parcour over het water.
    En de allereerste hindernis die we deden was boven water, wat doe ik? Er meteen invallen. D:
    Ben de hele dag nog kleddernat geweest en dat was geen pretje. -stinkend water-

    Maar al bij al was het leuk. ^-^


    Let the Night embrace you

    Sodom schreef:
    Ik ben naar Rijmenham geweest en je hebt daar een parcour tussen de bomen en een ander parcour over het water.
    En de allereerste hindernis die we deden was boven water, wat doe ik? Er meteen invallen. D:
    Ben de hele dag nog kleddernat geweest en dat was geen pretje. -stinkend water-

    Maar al bij al was het leuk. ^-^


    Jaaa, dat is het Weyneshof! Woon jij daar in de buurt dan? Ik woon daar echt zo goed als vlakbij. (:


    If we had not a soul, music would have created it.