• Vroeger droeg ik altijd heel donkere make-up, maar sinds ik niet meer echt gothic-achtig ben, ben ik het verleerd. Eigenlijk heb ik een jaar lang alleen maar mascara gedragen, haha.
    Nu wil ik weer iets meer naar het donkerder gaan met oogmake-up, niet zo overdreven smokey of zo, gewoon een mooi randje met oogpotlood/eyeliner. Niet zo heel dik, gewoon mooi. Alleen steeds als ik het maak lijk ik op een panda.

    Dus, heeft iemand een goed youtubefilmpje waarin iemand normaal uitlegt hoe je je ogen mooi omlijnt met een zwart lijntje?


    Ik ben gemeen xoxo

    Vooral veel oefenen! ;) Ikzelf begin het lijntje dunnetjes in het midden, en laat het ietsje dikker uitlopen naar buiten toe. Dan heb je geen pandaoogjes, want je laat de eyeliner niet naar je binnenste ooghoek uitlopen. Ziet er echt classy uit!

    [ bericht aangepast op 30 juli 2011 - 17:35 ]


    ars moriendi

    Bij mij lukt het vanzelf, dus geen idee.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Ik denk dat een stevige hand + niet zo snel knipperige ogen wonderen doen ;D Bij mij lukt het eyeliner gedeelte dus heel vaak. Kom ik ook dicht in de buurt van een panda.. word de lijn weer te dik. of lukt het bij de ene kant wel en ander kant niet.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you



    Hebbes. Zij lijkt op iemand van dat programma over die bruiden..


    Ik ben gemeen xoxo

    Ik heb het mezelf geleerd, en ik heb een zeer onvaste hand ;D jij moet het ook wel snel kunnen dan.

    wat betekend; oefenen ;D

    [ bericht aangepast op 30 juli 2011 - 18:27 ]


    Destroy what destroys you.