• Dus, zoals de titel zegt wil ik mijn haar laten verven. Ik heb een lichte huid en lichtblauwe ogen en dit ben ik > Klik
    en hier met steil haar

    En ik weet niet, ik heb nu wat plukken geverfd maar ik weet niet wat ik er nu mee wil doen. Misschien heel licht blond? What do you think?

    en ja ik heb een arrogant hoofd op die eerste foto, maar zo kijk ik niet altijd hoor XD

    [ bericht aangepast op 28 juli 2011 - 23:48 ]


    Rainbows on my staircase ~

    Ik zou het niet nog lichter doen, eerder iets donkerder eigenlijk. Gewoon lichtbruin ofzo, en dan een spoeling. Je kunt het later altijd nog permanent verven.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    ik zou ook voor lichter gaan , omdat je al een lichte huid hebt , met donkerder haar gaat je huid nog lichter lijkn ...
    & ik denk wel dat met blond haar je blauwe ogen mooi gaan uitkomn (:

    [ bericht aangepast op 28 juli 2011 - 23:55 ]


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Ik vind dat je een mooie haarkleur hebt, maar ik zou voor lichter gaan. Puur omdat ik vind dat het je vast mooier staat, en verder om dezelfde reden als Brooklyn hierboven. (:


    ars moriendi

    Ik zou het niet kleuren als ik van jou was. Op die foto's lijk je echt mooi blond haar te hebben en als je het zal kleuren is de kans groot dat je het nooit meer zo krijgt en dan zal je pas spijt hebben.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Reducto schreef:
    Ik zou het niet kleuren als ik van jou was. Op die foto's lijk je echt mooi blond haar te hebben en als je het zal kleuren is de kans groot dat je het nooit meer zo krijgt en dan zal je pas spijt hebben.
    Met spoeling gaat het toch niet like, for ever verkleuren? Toch? D: Want dan durf ik niet meer.


    Rainbows on my staircase ~

    misschien moet je eerst spoeling gebruiken,
    dat is hetzelfde als verf maar dan blijft het 3 weken zitten & je hebt geen uitgroei.


    | Reality is for people that lack imagination |

    Ik zou als ik jou was gaan voor bruin ofzo denk ik. of soort rood wat ik nu heb. Brokaat rood. lekker licht en toch natuurlijk achtig (:

    & als je NIET wilt dat je natuurlijke haar donkerder word dan moet je jehaar niet te donker maken (:

    [ bericht aangepast op 29 juli 2011 - 17:00 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Brooklyn schreef:
    ik zou ook voor lichter gaan , omdat je al een lichte huid hebt , met donkerder haar gaat je huid nog lichter lijkn ...
    & ik denk wel dat met blond haar je blauwe ogen mooi gaan uitkomn (:

    Maar er is ook kans dat ze er juist lichter uit gaat zien als ze het blonder doet. En alle kleuren passen trouwens goed bij blauwe ogen.
    Ik zou in ieder geval niet voor rood gaan, misschien chocolade bruin, of kastanje bruin? - Of gewoon lekker zo houden!

    [ bericht aangepast op 29 juli 2011 - 17:01 ]


    Forever.

    Ombré haar is supermooi! Dat is alleen de puntjes lichter maken, maar dat is meer wat voor mensen met donkerder haar, I guess. Misschien een andere tint blond? In ieder geval géén bruin, zeker als je huid zo licht is.


    It's time to be happy again.

    Ik had met blond haar ook een hele lichte huid, toen heb ik het bruin geverfd en ik dacht, nu wordt ik een spook. Dat viel heel erg mee! Iedereen zegt juist dat ik donkerder lijk met bruin haar.

    Ook raad ik een spoeling heel erg af, een klasgenootje heeft dat gedaan en dat is heel erg mislukt. Spoeling geeft alleen maar highlights.

    je moet echt permanente verf gebruiken wil je er een mooie kleur van maken, kijk dan vantevoren wel even op de verpakking hoe het wordt met je eigen kleur.

    En wil je je kleur eruit hebben en weer je eigen terug? Dan kun je een ontkleuring kopen en daarna terugverven in de kleur die het allerdichtst bij je eigen komt:)

    Bij mij heeft het heel lang geduurd en ik was doodsbang tijdens het verven(heb zelf gedaan met verf van 6 euro, had wel 2 pakjes nodig dus 12 euro) maar het is allemaal gelukt en ik ben nu heel blij met mijn kleur.
    Nadenken en daarna gewoon doen:D

    EMIN3M schreef:
    (...)Met spoeling gaat het toch niet like, for ever verkleuren? Toch? D: Want dan durf ik niet meer.
    Mijn zus heeft dr haar es gekleurd en dr blonde lokken zijn toch nooit meer hetzelfde geweest;


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    zoals de mensen hier zeggen zou k t lichter doen (:
    oh en ik zou gewoon naar de kapper gaan


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Stonem schreef:
    Ik zou het niet nog lichter doen, eerder iets donkerder eigenlijk. Gewoon lichtbruin ofzo, en dan een spoeling. Je kunt het later altijd nog permanent verven.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.