• Haha. Zoiets overkwam mij dus net. Het was weer eens, "Drie in de rij, kassa erbij." Dus ik riep tegen een paar klanten dat ze ook bij mijn kassa aan mochten sluiten. Komt er een ouder stel en zij spraken zo'n heel vreemd taaltje, dus voor mij klonk het echt als Duits. Ik alle producten scannen en toen moest ik vragen naar de Bonuskaart, want die hadden ze niet! Dus ik vraag mooi in 't Duits, 'Haben sie auch ein Bonuskaart?' En die vrouw antwoord mooi terug in 't Nederlands. Lol'd. Misverstandje (nerd). Het bleken gewoon Limburgers te zijn (cat)

    Wie is er ook zo slim?
    :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ja, ik werd in Rotterdam aangesproken door een negerin die vroeg waar ze een straat kon vinden. Dus ik maakte de link neger - grote stad = Engels praten.
    En ineens, halverwege m'n zin zei ik: Oh sorry, ik dacht dat u Engels sprak.
    Buh, scheelheid D:


    No growth of the heart is ever a waste

    Toen we op een schoolreisje naar Duitsland waren geweest, stopten we op de terugweg bij een benzinestation. Ik dacht echt dat we nog in Duitsland waren, dus ik ging die gast die voor het geld bij de wc zat helemaal in het Duits vragen of hij m'n twee euro kon wisselen, want de wc kostte een euro. Gaf hij het daarna terug en zei zo "asjeblieft", in het Nederlands, we waren dus allang in Nederland. Ik schaamde me helemaal dood en ben toen vlug naar de wc gegaan, toen ik terugkwam heb ik 'm niet meer aangekeken xd


    “Love is a contradiction.”

    Ja ik hier. In frankrijk. We waren met school in 24 uur heen en terug naar parijs. Nou oké, we waren er net, duswij naar de Mac Donalds om een ijsje te halen. Ik kijk een beetje om me heen, terwijl ik en een paar vriendinnen in de rij stonden. Ik zag een leuke jongen, dus ikd acht nou die verstaat me tochniet, dus ik kan lekker over hem praten. Dus ik zeg tegen een vriendin. 'Die jongen is echt onwijs leuk' en nog veel meer van dat soort dingen. Dus we lopen weg, hoor ik opeens: 'Bedankt, jij ziet er ook niet verkeerd uit'.. Ik heb me nog nooit zo erg geschaamd.


    To infinity and beyond •

    Ik ben ooit perongelijk in het Russisch tegen mijn vriendin beginnen praten (cat)


    Olive

    In Turkije begon ik Engels te praten tegen een vrouw aan de kassa omdat ik en mijn zusje altijd doen alsof we Touristen zijn, komt mijn moeder opeens achter me staan en zegt doodleuk een hele verhaal in het Turks waar ik op antwoord. -.-'


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Denk nooit dat mensen met een andere huidskleur je taal niet spreken hé ;o

    Ik liep vorige keer op de markt in Spanje en er liep zo'n vrouw met iets vreemd op haar kop.
    En ik vroeg aan mijn ouders of dat nu een muts of haar haren waren...
    Bleek dat ze Nederlands sprak, ze zei dat het haar haren waren.


    Of mijn vader....
    Hij moest even naar het bureau van de firma waar hij werkt en er zaten Egyptenaren binnen.
    En hij zei voor de lol tegen de bureauman van zijn werk, dat hij zich afvroeg waar die lui hun kamelen hadden gezet.
    Bleek dat het Belgische Egyptenaren waren en dat ze erg plat Antwerps spraken.
    Gelukkig konden ze er om lachen..
    Er was er zelfs eentje bij die zei dat hun kamelen op de ondergrondse parking stonden. :)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    OffTheRecord schreef:
    Denk nooit dat mensen met een andere huidskleur je taal niet spreken hé ;o

    Ik liep vorige keer op de markt in Spanje en er liep zo'n vrouw met iets vreemd op haar kop.
    En ik vroeg aan mijn ouders of dat nu een muts of haar haren waren...
    Bleek dat ze Nederlands sprak, ze zei dat het haar haren waren.


    Of mijn vader....
    Hij moest even naar het bureau van de firma waar hij werkt en er zaten Egyptenaren binnen.
    En hij zei voor de lol tegen de bureauman van zijn werk, dat hij zich afvroeg waar die lui hun kamelen hadden gezet.
    Bleek dat het Belgische Egyptenaren waren en dat ze erg plat Antwerps spraken.
    Gelukkig konden ze er om lachen..
    Er was er zelfs eentje bij die zei dat hun kamelen op de ondergrondse parking stonden. :)



    -out-


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    OffTheRecord schreef:
    Denk nooit dat mensen met een andere huidskleur je taal niet spreken hé ;o

    Ik liep vorige keer op de markt in Spanje en er liep zo'n vrouw met iets vreemd op haar kop.
    En ik vroeg aan mijn ouders of dat nu een muts of haar haren waren...
    Bleek dat ze Nederlands sprak, ze zei dat het haar haren waren.


    Of mijn vader....
    Hij moest even naar het bureau van de firma waar hij werkt en er zaten Egyptenaren binnen.
    En hij zei voor de lol tegen de bureauman van zijn werk, dat hij zich afvroeg waar die lui hun kamelen hadden gezet.
    Bleek dat het Belgische Egyptenaren waren en dat ze erg plat Antwerps spraken.
    Gelukkig konden ze er om lachen..
    Er was er zelfs eentje bij die zei dat hun kamelen op de ondergrondse parking stonden. :)



    hihi xD

    Ik ben begin dit jaar met school naar Tsjechië geweest, en tegen mij werd gezegd: "De spreken voornamelijk Duits, dus spreek in eerste instantie altijd Duits tegen ze." Dus ik ging met twee andere mensen naar de Starbucks, begin ik daar leuk in het Duits te praten, begint dat mens opeens Engels tegen me te praten. WTF. Ik bleef eigenwijs Duits praten, zodat ze het in ieder geval begreep ;D

    Ik heb ook een keer in Engeland gehad dat de weg aan me werd gevraagd door een Nederlander. (:


    Destroy what destroys you.

    Ik ging downhillen in Duitsland, en bij de lift stond zo'n gast, en ik zei 'danke' omdat hij me hielp. Toen zei hij; graag gedaan! Ik viel van schrik van mijn fiets en zei; AH JIJ BENT NEDERLANDS.