• Na al die deprimerende topics, kan ik eindelijk iets goeds neer zetten. Ik voel me geweldig op het moment en ik ben er van overtuigd dat het allemaal weer helemaal goed komt, yes!

    Voor de nuttigheid in de topic, waar zijn jullie blij om?


    Ik ben gemeen xoxo

    Niet verkeerd bedoeld, maar kun je dit alles niet in 1 topic zetten? Dat zou misschien wat overzichtelijker zijn voor degene die niet echt weten waar je het over hebt, enzovoort. Maar ik ben wel blij voor je, heb vertrouwen!

    Glue schreef:
    Niet verkeerd bedoeld, maar kun je dit alles niet in 1 topic zetten? Dat zou misschien wat overzichtelijker zijn voor degene die niet echt weten waar je het over hebt, enzovoort. Maar ik ben wel blij voor je, heb vertrouwen!


    Dit dus. ;D Ik ben echt blij voor je dat je het weer positief inziet.
    Ehm, ik ben blij datik over 3 daagjes eindelijk op vakantie ga. <3


    To infinity and beyond •

    Dat ik volgende week op vakantie ga!


    ''i appreciate the masterpiece that is you because your existence alone is art''

    Ik ben blij dat ik eindelijk over 2 weken nieuws krijg waar ik al 3,5 maand op wacht. ;D


    your eyes are like stars in the night.

    ik ben blij omdat ik morgen naar walibi ga, en over 2 weken - duurt nog even - weer op vakantie ga (:


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Glue schreef:
    Niet verkeerd bedoeld, maar kun je dit alles niet in 1 topic zetten? Dat zou misschien wat overzichtelijker zijn voor degene die niet echt weten waar je het over hebt, enzovoort. Maar ik ben wel blij voor je, heb vertrouwen!

    Oke wat lul jij nou weer? Hoe kan ze iets wat ze over meerdere dagen meemaakt in 1 topic doen? Wat heeft dat uberhaupt voor een nut? Daarover denk je niet eens na in zo'n situatie.

    OT: Ik ben echt heel blij voor je dat het weer goed met je gaat, zeker na alles wat is gebeurd. En ik ben blij omdat ik over 2 dagen een heel weekend bij mijn vriendin ben *O*

    [ bericht aangepast op 27 juli 2011 - 16:17 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.