• Ik heb net een documantaire gekeken over haar leven. En ik heb die met huilende ogen gekeken. Ik kan er gewoon niet bij dat de politie in de eerste 24 uur dat ze verdwenen was zoveel fouten hebben gemaakt.

    Voor de mensen die niet weten waar ik het over heb:
    http://nl.wikipedia.org/wiki/Moord_op_JonBen%C3%A9t_Ramsey


    Ze was zo popje....

    [ bericht aangepast op 26 juli 2011 - 17:16 ]

    Op discovery investigation?


    Are you lost?

    Crusher schreef:
    Op discovery investigation?


    Geen idee kan best.

    Hebben die ouders hun eigen dochter vermoord? wow zo wreed!!

    Het lot van zo veel kinderen en mensen. Deze zaak doet me niet zo veel eigenlijk ;s


    comfort in c h a o s

    JChoo schreef:
    Hebben die ouders hun eigen dochter vermoord? wow zo wreed!!


    Dat kan best.

    Maar dat is nooit bewezen.

    Het kan ook de tuinman geweest zijn over de overbuurman of zelf haar leraar.

    Het is erg maar, noem me hard, het doet me niets meer. Ik ken te veel verhalen om hier nog door geraakt te worden.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Hoe kan dit juilie niet raken.

    Het is toch altijd erg als iemand dood gaat en vooral op deze manier. Het kind was verdomme 6!

    Huh maar was zij niet ontvoerd?


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Hale schreef:
    Hoe kan dit juilie niet raken.

    Het is toch altijd erg als iemand dood gaat en vooral op deze manier. Het kind was verdomme 6!

    Ja en zo worden dagelijks baby's, kinderen, volwassenen, en bejaarden vermoord en misbruikt. Op vele ergere manieren. Als je om elke moet geven word je gek, geloof me ik spreek uit ervaring. Ik gaf te veel om de mensen uit de verhalen die ik las dat ik er gewoon dagen lang last er van hield. Daarom heb ik het op een gegeven moment opgegeven.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    MrsLovett schreef:
    (...)
    Ja en zo worden dagelijks baby's, kinderen, volwassenen, en bejaarden vermoord en misbruikt. Op vele ergere manieren. Als je om elke moet geven word je gek, geloof me ik spreek uit ervaring. Ik gaf te veel om de mensen uit de verhalen die ik las dat ik er gewoon dagen lang last er van hield. Daarom heb ik het op een gegeven moment opgegeven.


    En dat heb ik ook bij dit meisje.

    Ik heb zoveel docus over haar gezien dat ik van haar ben gaan houden.

    Raar maar waar...


    Het kind is uit bed gehaald. Geslagen,waarschijnlijk verkracht,en daarna gewurgd. En Joost mag weten door wie.

    [ bericht aangepast op 26 juli 2011 - 22:47 ]

    Farasha schreef:
    Huh maar was zij niet ontvoerd?


    Lang verhaal.

    Maar er was dus een brief waarin de 'ontvoerders' losgeld eisten.

    Maar daarna vond haar vader haar in de wijnkelder...

    ;______; ik weet nog dat ik toen ik best jong was een documentaire over haar zag en helemaal in shock was .____.


    I am your Ignis Fatuus - I don't speak human.

    Pagan schreef:
    ;______; ik weet nog dat ik toen ik best jong was een documentaire over haar zag en helemaal in shock was .____.



    Het is ook allemaal best schockend. En nogal vaag...

    Hale schreef:
    (...)


    Het is ook allemaal best schockend. En nogal vaag...
    Ik geloof eigenlijk nog steeds dat die ouders dat gedaan hebben en de politie omgekocht hebben om het onderzoek te laten stageneren ofzo. Aangezien ze ontzettend veel geld hadden en het lag er zo dik bovenop dat veel politieagenten gewoon bewust alles verslonsden en verslapten. Kun je nagaan dat na drie jaar die ouders nog steeds niet ondervraagt waren.. dan kun je je wel dingen gaan afvragen.


    I am your Ignis Fatuus - I don't speak human.

    Pagan schreef:
    (...)
    Ik geloof eigenlijk nog steeds dat die ouders dat gedaan hebben en de politie omgekocht hebben om het onderzoek te laten stageneren ofzo. Aangezien ze ontzettend veel geld hadden en het lag er zo dik bovenop dat veel politieagenten gewoon bewust alles verslonsden en verslapten. Kun je nagaan dat na drie jaar die ouders nog steeds niet ondervraagt waren.. dan kun je je wel dingen gaan afvragen.


    Haar moeder heeft vanaf het begin af aan gezegd dat ze Jonbenet in bed had gelegd. Ok en wat is er toen gebeurd?

    Heeft de tuinman haar uit bed gehaald en verkracht en gewurgd in de wijnkelder. Of was het allemaal een grote act van haar ouders. Die brief etc.

    Maar de bewijzen wijzen na de Tuinman.

    twee ongelijke voetstapafdrukken die niet overeen kwamen met welk paar schoenen dan ook in het huis
    een derde schoenafdruk van een onbekend persoon aan de buitenkant van het raam van de wijnkelder, waarvan John zei dat het niet meer werkte
    een mogelijke schoenafdruk op een koffer die onder het raam was geplaatst
    een onbekend touw dat werd gevonden op het bed van de logeerkamer, net naast JonBenéts kamer
    fysieke sporen op het lichaam van JonBenét die duiden op het gebruik van een verdovingspistool
    een bloedspoor op de onderbroek van JonBenét die niet overeenkwam met het bloed van een bekende verdachte