Ik moet even iets kwijt, als je geen zin heb in een “zeurtopic”, zoals sommigen het noemen, klik dan meteen weg. Geen kut commentaar, want dat kan ik zeker niet hebben. Het enigste dat ik hoop is dat jullie misschien kunnen helpen. Maar ik denk niet dat, dat mogelijk is. Eigenlijk hoop ik vooral op een luisterend oor.
Ik zou maar even bij het begin beginnen.
Ik slaap heel slecht, dat doe ik al mijn hele leven. Ik slaap gemiddeld maar 5 uur per nacht. Normaal is dat geen probleem, maar de laatste tijd slaap ik wel heel slecht. Gister lag ik tot een uur of 6 wakker en heb ik maar 3 uur geslapen.
Goed tot zo ver dat, nu mijn probleem. De laatste tijd als ik bed lig voel ik me echt kut. Het gevoel komt nog het dichts bij eenzaamheid en depressiviteit. Het is moeilijk te omschrijven, na ja ben daar nooit goed in geweest dus. Het enigste dat me dan op de been houd is muziek luisteren. Dan heb ik tenminste het gevoel dat ik niet de enigste ben(lang verhaal), dan is die eenzaamheid een beetje minder. Hoewel die depressiviteit wel erger word.
Daar word ik dus goed gek van. Het liefst slaap ik helemaal niet meer. Ik durf gewoon niet naar bed omdat ik bang ben om me zo te voelen en weer wakker te liggen.
Ik weet echt niet wat ik moet doen. Nee, ik ga niet met iemand praten, dat kan ik niet. Het hier neertype is al moeilijk genoeg.
Weet iemand misschien iets waar ik rustig van word, waardoor ik beter slaap en me minder depressief/eenzaam voel?
In ieder geval bedankt voor het lezen.
Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall