• Dit verhaal vertelt de magie tussen de welbekende Harry Potter en Isis James. Harry en Isis leerden elkaar kennen toen ze tegen elkaar opliepen in de Hogwarts Express, in het eerste leerjaar. De twee kregen een hechte band, die zelfs bleef bestaan toen hij ingedeeld werd bij Gryffindor en zij bij Slytherin. Beetje bij beetje komt Harry erachter wat zijn litteken te maken heeft met Voldemort en wanneer Voldemort terug keert in het toverschooltoernooi, worden de twee gedwongen afscheid van elkaar te nemen. Harry komt er namelijk achter dat Isis een Deatheater moet worden als ze vijftien jaar oud is. Alles, werkelijk alles verandert tussen hen.



    Een beetje een faal uitleg, maar ik beloof dat het heel spannend wordt. :Y)

    Rollen
    # Beste vriendin Hermione. heeft een hekel aan Isis, net als Hermione, is vrij slim en heeft Isis verraden.
    # Beste vriend Harry, Isis en Ron. Grappenmaker, hád een oogje op Isis, grote hekel aan Draco en vrienden.
    # Meisje uit Hufflepuff. Wordt het enige meisje dat Isis begrijpt, probeert Harry en Isis weer bij elkaar te brengen, is vrij apart.
    # Beste vriendin, vriendin Draco. Wanhopig, toch gemeen meisje, probeert beste vriendin Draco na te doen, wil Deatheater zijn, maar wordt het niet.
    # Deatheater, jongen. Heeft een hekel aan Draco, zit in het laatste jaar, zal uiteindelijk Isis' redding worden, apart persoon

    Informatie:
    Rol:
    Voornaam:
    Achternaam:
    Volledige naam: Doopnaam.
    Leeftijd en geboortedatum: Alleen dag en maand, jaar hoeft niet.Bloedsoort:
    Afdeling en reden: Niet de standaard reden; Slytherin, hij/zij is gemeen en sluw.
    Uiterlijk: Een bekend persoon. Het liefste een model of acteur/actrice. Geen mensen als Selena Gomez, die zijn té bekend.
    Toverstok en patronus:
    Familie:
    Extra: Alles wat nog belangrijk is voor jouw personage. Hobby's, huisdier, lievelings vak, etc...
    Waarschuwen?

    [ bericht aangepast op 26 juli 2011 - 13:53 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    STUDIO schreef:
    (...)
    Ik heb de foto aangepast. Laat je me weten of je mijn personage gaat gebruiken?


    Ja ik zal het laten weten. (:


    Ik zoek nog meer rollen, dus invullen maar. :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik zal nog wel even deatheater jongen invullen. Ik ben nu toch bezig. (:


    Winter is coming.

    Ik wil wel voor je invullen, als je wilt?
    Moet het een van de bovenstaande rollen zijn, of mag ik ook zelf iets verzinnen?


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Eurydice schreef:
    Ik wil wel voor je invullen, als je wilt?
    Moet het een van de bovenstaande rollen zijn, of mag ik ook zelf iets verzinnen?


    Ligt eraan wat. Misschien heb ik er wat aan. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Rum schreef:
    (...)

    Ligt eraan wat. Misschien heb ik er wat aan. (:
    Nouja, je hebt feitelijk alle rollen al, niet? Dus ik weet niet hoe nuttig het is als ik een al ingevulde rol ook nog in ga vullen?
    Maarja, ik vind het wel leuk om rollen te verzinnen. So, als je spontaan nog een rol nodig heb, tell me^^
    (Dan krijg je waarschijnlijk wel een rol die zo belachelijk lang is dat het niet meer leuk is, maar ik ben altijd een beetje overenthousiast)


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Rol: Beste vriendin Hermione.
    Voornaam: Isa
    Achternaam: Monet
    Volledige naam: Isabella Jeanine Monet
    Leeftijd en geboortedatum: Isa is 15 jaar oud, geboren op 15 oktober.
    Bloedsoort: Isa is een volbloed heks, ondanks dat geeft ze er niet erg veel om.
    Afdeling en reden: Isa zit ingedeeld in Ravenclaw, ze is erg leergierig en slim en was niet moedig genoeg om in Gryffindor te worden geplaatst, of te sluw om bij Slytherin te komen. Ze is ook erg behulpzaam.
    Uiterlijk:


    Vanessa Hudgens
    Toverstok en patronus: Isa haar toverstok is gesneden uit taxushout, is ongeveer 29.6 centimeter lang en bevat als kern drakenhartenbloed. De stok is zeer buigzaam en maakt een koele zwiep bij gebruik ervan. De stok is gemaakt door Isa haar vader en haar achternaam staat er ingegraveerd. Isa haar patronus is een zwaan.
    Familie: Isa komt uit een klein, maar toch erg gezellig gezin. Haar vader, Joshua is een redelijk onbekend toverstokken maker, maar dat betekend natuurlijk niet dat hij zijn werk niet goed doet. Hij is erg gastvrij en leergierig, net zoals Isa. Vroeger zat hij dan ook bij Ravenclaw. Isa haar moeder, Elouise Odair werkt in goudgrijp, ze heeft een goed betaalde baan. Isa heeft een jonger broertje genaamd, Lucas. Hij is twaalf jaar en zit ingedeeld in Gryffindor. Ze kunnen het goed vinden met elkaar.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    O ik zie dat alle rollen al zijn ingevuld, zal ik er nog één maken of is dat zinloos ??:Y)


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    shithead schreef:
    O ik zie dat alle rollen al zijn ingevuld, zal ik er nog één maken of is dat zinloos ??:Y)


    Tuurlijk mag dat, maar ik heb toch de rol van beste vriendin van Draco zelf gemaakt. Die hoeft dus niet. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Rum schreef:
    (...)

    Tuurlijk mag dat, maar ik heb toch de rol van beste vriendin van Draco zelf gemaakt. Die hoeft dus niet. (:


    Oké, ik ben nu bezig, maar het duurt wel even voordat ik iets heb :)


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Rol: Meisje uit Hufflepuff
    Voornaam: Maddison
    Achternaam: Goodwin
    Volledige naam: Maddison Evie Zara Goodwin
    Leeftijd en geboortedatum: Maddison, die inmiddels al een jongedame van 16 is, is geboren op 3 Juli in de hoofdstad van zuid-Australië, Adelaide.
    Bloedsoort: Maddison is een halfbloed heks. Haar vader is een dreuzel en haar moeder een volbloed heks. Haar vader Mason heeft nooit moeite gehad, met het feit dat zijn vrouw uit een tovenaarsgezin kwam. Hij accepteerde haar hoe ze was en hield onvoorwaardelijk van haar.
    Afdeling en reden: Al voordat de sorteerhoed maddison’s blonde haren hadden aangeraakt, wist ze dat ze een geboren hufflepuffer was. Ze is opgegroeid met het idee dat alle mensen gelijk waren, of ze nou dreuzel, halfbloed of volbloed waren. Gelijkheid en trouwheid waren centrale standpunten voor een hufflepuffer. Ook is Maddison opgegroeid met het harde werken. Haar ouders hebben haar altijd geleerd dat je niet zomaar iets krijgt en dat harde werken beloond wordt. Voordat Maddison met haar ouders op 10 jarige leeftijd van Australië naar Engeland verhuisde, woonde ze op een grote boerderij in het plaatsje Adelaide. Het leven was zwaar, en er moest hard gewerkt worden om het eten op tafel te krijgen. Maar hoe zwaar het leven er ook was, Maddison, haar ouders en haar broer waren zielsgelukkig. Totdat ze hun boerderij moesten verkopen omdat de inkomsten van de schapenhandel te laag waren om van te kunnen leven. Zo verhuisde ze naar Engeland waar haar vader aan de slag kon als boekhouder en haar moeder bij de tovenaarskrant ging werken.
    Uiterlijk:


    Alicia Banit

    Maddison heeft iets wat ronder gezicht dan normaal. Ze heeft een lichte tint, die nog donkerder was tijdens haar jaren in Australië, door de zon die er haast elke dag scheen. Ze heeft grote ogen met prachtige lange wimpers, waarvan de irissen grijsblauw van kleur zijn. Qua make-up heeft Maddison vaak alleen een beetje oogpotlood en mascara. Als ze er zin in heeft doet ze ook nog een laagje lipgloss op haar volle rooskleurige lippen, maar vaak worden die alleen maar beschermt met een laagje lippenbalsem. Haar wangen hebben van zichzelf al een gezonde blos zodat ze blush niet nodig heeft. Verder straalt haar huid een en al gezond uit, waarop geen vlekje op sproetje te zien is. Maddison heeft blond haar waar een natuurlijke slag in zit. Haar haar valt over haar schouders tot ongeveer haar borst. Tijdens de lessen toverdranken heeft ze haar haar meestal in een warrige knot, omdat ze bang is dat ze met haar haren in een toverdrankje komt. Maddison heeft een normale lichaamsbouw met mooie vrouwelijke rondingen. Ze is ongeveer 1.68 en is redelijk tevreden met haar lengte. Ook is ze heel erg flexibel wat ze te danken heeft aan haar hobby, later daar meer over. Buiten de lessen om draagt Maddison kleding in vrolijke kleuren afwisselend van haar lievelingskleuren, paars, rood, en roze. Haar lievelings kledingstuk is haar geruite jurk in de kleuren paars, wit en rood. Ook houd Maddison heel erg van accessoires. Ze draagt veel kettingen, ringen, armbanden en mutsjes, het liefst allemaal tegelijk. Ze draagt altijd haar roze icewatch horloge die ze op haar 14e verjaardag van haar broer kreeg.
    Toverstok: Maddison heeft een toverstok van het hout van een treurige wilg van ongeveer 26,5cm. De toverstok bevat een kern met een haar van een terzieler. Ze stok heeft een lichtbruine kleur en is gegraveerd met prachtige bloemvormen. Aan het einde van de stok staan de letters MEZ wat duidde op haar initialen.
    Patronus: Maddison’s patronus is een zwaan. Dit komt waarschijnlijk door het verhaal van het lelijke eendje dat haar moeder haar toen ze klein was vertelde. Ze vond het een prachtig verhaal en heeft het al honderde keren gehoord. Het boek met het verhaal ligt standaard op haar nachtkastje in de slaapzalen. Als ze verdrietig is pakt ze het erbij en leest ze zichzelf hardop voor.
    Familie: Mevrouw en meneer Goodwin hebben elkaar in hun tienerjaren ontmoet, onmiddellijk vertelde Emily(mevrouw Goodwin, die geboren is in Londen, en heeft ook op Hogwarts gezeten) wie en wat ze was. Ze haatte geheimen en geloofde dat vertrouwen de belangrijkste eigenschap in een relatie moest zijn. Mason(meneer Goodwin) accepteerde haar gelijk en vroeg haar na 6 maanden ten huwelijk. Emily was verheugt en zei onmiddellijk ja. De bruiloft werd klein en intiem gehouden, maar werd een onvergetelijke dag. Negen maanden na hun huwelijksreis werden Emily en Mason verblijd met de geboorte van hun zoon tevens eerste kind, Nathan Joel Ethan. Een jaar later kreeg Nathan er een zusje bij, genaamd Maddison Evie Zara. Nathan en Maddison werden opgegroeid met de toverkunst, maar bleven leven met dreuzelgewoontes. Net als hun moeder gingen Nathan en Maddison allebei naar een Hogwarts. Maddison kwam net als haar moeder en tevens haar broer in Hufflepuff terecht. Nathan en Maddison hebben een gezonde broer-zus relatie. Nathan is er beschermend over zijn zusje, en kijkt altijd met een zuur gezicht naar de jongens die om haar aandacht vragen. Nathan is zelf wel een echte casanova, hij houd van het vrouwelijk geslacht, maar blijft trouw aan zijn geliefde Lavender Brown, een gryffindor studente.


    Maddison en Nathan

    Minst leuke vak: Maddison heeft een hekel aan voorspellend rekenen, ze had toen ze klein was al moeite met cijfers en dat is nooit meer weggegaan.
    Favo vak: Maddison houd zielsveel van dieren en is daarom een grote fan van verzorging van fabeldieren. Ook kan ze net als Harry, Ron en Hermione heel goed met Hagrid opschieten, ze gaat daarom ook vaak bij hem langs als ze een keertje vrij is.
    Favo Spreuk: Maddison favoriete spreuk is Vulnera Sanentur. Dit is een wondergeneesspreuk die verschillende wonden heelt. Omdat Maddison nogal onhandig is valt ze vaak. Met deze spreuk kan ze snel haar wonden genezen.
    Huisdier: Maddison heeft een sneeuwwitte uil genaamd Edwine wat trouwe vriend in het germaans betekend. Maddison heeft hem van haar ouders gekregen toen ze voor het eerst naar Hogwarts ging.
    Crush: Maddison maakt zich niet druk om jongens en gaat liever haar eigen gangetje zonder afleiding. Al moet ze bekennen dat hoe raar het ook lijkt, ze iets goeds ziet in Draco Malfoy. Ze probeert daarom ook iedereen die slecht over hem praat te overtuigen dat hij ook iets goeds in zich heeft.
    Hobby's: Maddison zit vanaf haar 6e levensjaar op ballet. Het is haar passie en ze houd er zielsveel van. Ballet geeft haar de mogelijkheid om zich vrij en prachtig te voelen. Het geeft haar het gevoel alsof ze kan vliegen. Maddison is erg lenig en heeft in Australië op de Royal academie of dance gezeten. Ze vond het verschrikkelijk dat ze moest stoppen toen ze naar Engeland verhuisde, maar is nooit gestopt met dansen. Nog elke dag traint ze haar spieren en vaak zie je haar op het binnenplein haar choreografiën oefenen. Met een handige spreuk doet ze heel haar leven al met een paar spitzen, doordat ze deze met de spreuk repareert als ze versleten zijn. Ook haar broer Nathan houd van dansen. Ze dansen daarom samen nog vaak tussen de lessen door een pas de deux.
    Waarschuwen?: Jep, en wil je het misschien ook melden als ik de rol heb.

    [ bericht aangepast op 26 juli 2011 - 15:57 ]


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Oké, hij is niet zo heel uitgebreid. Ik moet namelijk mijn tas in gaan pakken aangezien ik voor twee dagen weg ga (en dan een dag weg thuis ben en dan voor twee weken weg ben, dan weer een dag thuis ben en dan weer voor een week weg).


    Rol: Dooddoenermeisje dat naar de Orde wil overstappen
    Voornaam: Alexandra, maar iedereen noemt haar Alex
    Achternaam: Matthews
    Volledige naam: Alexandra Rosaleen Matthews
    Leeftijd en geboortedatum: Alex is zeventien jaar oud en geboren op 16 mei.
    Afdeling en reden: Alex zit in Zwadderich, aangezien ze heel erg veel waarde hecht aan bloedzuiverheid. Ze zei altijd dat als ze in een afdeling met allemaal modderbloedjes terecht kwam, ze meteen van school zou veranderen.
    Uiterlijk:

    Yohanna. (Jóhanna Guðrún)
    Als je Alex voor het eerst ziet, schiet meteen een woord je gedachten binnen: elegant. Haar manier van bewegen is rustig, kalm en sierlijk. Het is bewonderingswaardig.
    Alex maakt nooit een misstap. Ze kan op de hoogste hakken rondlopen zonder ook maar te wankelen. Ze struikelt nooit, is niet onhandig of stuntelig. Als ze loopt, raken haar voeten de grond maar zo lichtjes dat het af en toe lijkt alsof ze zweeft. Kortom, ze is heel gracieus.

    Alex heeft haar van oorsprong blonde haren met behulp van magie wit laten kleuren. Haar haar is nu nog witter dan haar huidskleur en reikt tot een stukje over haar schouders.
    Ook de kleuren van de rest van haar gezicht liggen tegen wit aan; haar lippen zijn zachtroze en haar ogen zijn felblauw. Alleen haar wenkbrauwen zijn opvallend donkerder dan de rest van haaar gezicht.

    Omdat Alex van nature al zo bleek is, heeft ze er een hekel aan dat de uniformen van Zweinstein zwart gekleurd zijn, waardoor ze nog minder kleur lijkt te hebben. In haar vrije tijd zal je haar dan ook nooit in zwarte kleren zien.
    Haar huid wordt in de zomer wel wat bruiner, maar in de winter wordt ze zonder pardon weer zo wit als eerst. Bovendien kan ze niet erg lang in de zon zitten zonder last te krijgen van verbrandingen. Haar ouders vinden haar huid geweldig mooi, maar stiekem is Alex bezig met het onder de knie krijgen van spreuken waarmee ze haar huid iets donkerder kan maken.

    Alex heeft een slank postuur met smalle heupen. Ze is ongeveer een meter vijfenzeventig lang.
    Toverstok en patronus: Alex heeft een toverstok gemaakt van hulst. De kern bestaat uit een haar van de staart van een eenhoorn. De stok is 24,9 centimeter lang en gemaakt door Olivander.
    Alex kan, zoals alle Dooddoeners behalve Sneep, geen Patronus oproepen.
    Familie: Alex haar ouders, Rosaleen en Leonard, zijn zo bloedzuiver als het maar kan zijn. Het zijn dan ook allebei Dooddoeners. Ze hebben hun kinderen opgevoed met het idee dat modderbloedjes vies zijn, onwaardig, nog erger dan Dreuzels. Alex heeft dit standpunt dan ook overgenomen. Ook hebben ze er ingestampt dat alle wezens ondergeschikt zijn aan de mens.
    Het resultaat; Alex voelde zich beter dan iedereen die niet bloedzuiver was.

    Alex heeft ook nog een jonger broertje, Stephen. Hij is pas veertien jaar oud en zit dan ook in het vierde jaar, net zoals zijn zus in Zwadderich. Stephen beschouwt alles wat zijn ouders hem vertellen als waarheid. Hij is een groot fan van de Heer van het Duister en wil een Dooddoener worden, zoals de rest van zijn familie al is.
    Extra: De reden waarom Alex niet meer een Dooddoener wil zijn is de volgende. Toen haar ouders een keer een taak niet goed genoeg hadden uitgevoerd volgens de Heer van het Duister, liet hij zijn trouwste aanhanger Bellatrix de Cruciatusvloek op haar broertje Stephen uitvoeren. Dat leek hem de beste straf, hun zoon voor hun eigen ogen martelen terwijl ze niets mochten doen.
    Verrassend genoeg had Stephen daarna nog diep respect voor die vreselijke man, aangezien zijn ouders hem hadden verteld dat dat hoorde, dat ze gestraft moesten worden omdat als hij het niet deed men de regeltjes niet meer zou nauw zou nemen.
    Alex’ houding was echter honderdtachtig graden gedraaid. Ze vond het laag om zo’n onschuldig, klein jongetje aan te laten vallen. Hij liet het door iemand anders afhandelen alsof ze niet goed genoeg voor hem waren.
    Ze was woedend, maar deed niets. Ze was slim genoeg om te begrijpen dat dat haar dood zou worden. Maar ze wilde wraak.
    Gelukkig hadden haar ouders haar Occlumentie geleerd, aangezien ze grote geheimen met zich meedroeg en het niet mocht gebeuren dat leraren erachter zouden komen. Zo kon ze haar veranderde houding verborgen houden voor de Dooddoeners, ze speelde namelijk alsof ze het nog steeds een grote eer vond om de Heer te dienen.
    Aangezien ze officieel een volwassene is, hoopt ze dat de Orde haar serieus neemt en op kan vangen.


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Rol: meisje uit Hufflepuf
    Voornaam: Helen
    Achternaam: Brönte
    Volledige naam: Helen Amalia Brönte
    Leeftijd en geboortedatum: Helen is 15 jaar en is jarig op de 24ste van December. Voor haar leeftijd is ze zeer slim. Niet alleen haar intellectuele, maar ook emotionele intelligentie is zeer goed ontwikkeld.
    Bloedsoort: Muggleborn, een dreuzeltelg dus.
    Afdeling en rede: Helen is gesorteerd in Hufflepuff, maar maakte ook veel kans om in Ravenklauw terecht te komen, omdat ze zeer slim is voor haar leeftijd. Ondanks dat Helen een dreuzeltelg is, weet ze heel veel van de magische wereld af, omdat ze van nature ook een nieuwsgierig persoon is. De reden echter waarom ze in Hufflepuff terecht gekomen is, is omdat ze niet alleen heel veel intellectuele kennis bezit, maar ook op emotioneel vlak zeer intelligent is. Ze weet verschillende situaties heel goed in te schatten en het exact aantal emoties dat goed is voor de situatie te tonen. Ze geeft met andere woorden dus veel om de gevoelens van andere personen en probeert haar medeleerlingen zo veel mogelijk te helpen. Daarom ook is het voor haar van groot belang dat Harry en Isis vrienden blijven, of misschien zelfs meer? Ze voelt dat hun vriendschap dit zou kunnen doorstaan en is daarom zo vastberaden om ze bij elkaar te houden.
    Uiterlijk:


    (Op de foto: Elle Fanning. Elle is een model en zus van Dakota Fanning)
    Helen Amalia Brönte heeft lang, golvend blond haar. Haar natuurlijke haarkleur is echter rossig/bruin, maar zij heeft liever deze kleur. Ze is niet echt een ijdel type, maar heeft toch een verzorgd uiterlijk. Ze vind het belangrijk om fris gewassen voor de dag te komen. Ze gebruikt amper make-up, maar epileert haar wenkbrauwen wel en een klein likje mascara zal vaak ook wel te bespeuren zijn. Helen heeft groen/blauwe ogen en aardbeiroze lippen. Voor de rest is ze van gemiddelde grootte en heeft ze een redelijk tenger postuur en ongewoon kleine handen.
    Toverstok en patronus: Helen's patronus is die van een siberische kat. Ze houd van alle soort dieren en haar patronus doet haar zelf een beetje herinneren aan haar eigen kat, die ze natuurlijk ook heeft meegenomen naar Zweinstein. Daarom noemt ze beide, echte kat en patronus, Felix. Haar toverstok heeft ze gehaald bij Olivander op de leeftijd van 11 jaar, zoals elke jonge tovenaar en heks. Hij is relatief kort, 15,6 centimeter lang en onbuigzaam. Haar stok is gemaakt van het hout van een eikenboom en bevat het hartenbloed van een draak.
    Familie: Beide haar ouders zijn dreuzels en ook verder in haar stamboom is geen teken van enige magische ontwikkeling te bespeuren. Helen is dus de eerste heks in hun familie doorheen verschillende generaties, maar dat maakt haar ouders des te trotser. Ze steunen Helen door dik en dun en proberen zelf zoveel mogelijk hun dochter vrij te laten om nieuwe dingen te kunnen ontdekken. Ze is dus ook een heel zelfstandig persoon. Toen ze veer het eerst naar Zweinstein ging, kende ze geen andere heksen of tovenaars, maar kon al snel nieuwe vrienden maken. Helen is enigs kind.
    Extra: Helen heeft altijd al een broertje of zusje gewild om zich aan te kunnen spiegelen en ook om een voorbeeld voor iemand te kunnen zijn. Daarom heeft ze ter vervanging veel vrienden en probeert ze het ook zo te houden. Niet door manipulatie, maar gewoon door zichzelf te zijn en altijd voor hun klaar te staan. Op die manier kan ze dus toch nog een voorbeeld voor iemand zijn en veel mensen kijken naar haar op. Ze is echter niet echt een populair type, want ze vind het onnodig om steeds midden in de aandacht te staan. Toch is ze redelijk bekend onder haar medeleerlingen, door haar zelfvertrouwen en vriendelijke lach. Haar favoriete les op Zweinstein is verzorging van fabeldieren. Ze heeft altijd een heel goede band gehad met dieren en kan ook goed opschieten met haar leraar. Volgens professor Zwamdrift heeft ze ook een zeer goed ontwikkeld innerlijk oog. Het enige vak waar ze enigzins wat moeilijkheden mee heeft, is bezweringen. Ze is een heel romantisch persoon en gelooft in de kracht van de liefde. Meestal is ze zeer uitgesproken, maar haar oogje op Ron houdt ze toch liever geheim.
    Waarschuwen? Yes, please! Ik zou heel graag een rol hebben in het verhaal, maar zonder zou ik het zeker ook lezen!

    [ bericht aangepast op 26 juli 2011 - 19:11 ]


    All was well.

    Rol: Deatheater, jongen.
    Voornaam: Devon
    Achternaam: Rowle
    Volledige naam: Devon Thorfinn Rowle.
    Leeftijd en geboortedatum: 17 jaar. Devon wordt 18 op 6 februari.
    Bloedsoort: Volbloed. Devon zijn ouders stammen elk van een strikte volbloed familie. Zijn familie zijn ook trouwe volgers van Heer Voldemort.
    Afdeling en reden: Devon zit in Slytherin. De sorteerhoed heeft hem daar ingedeeld omdat het van hem verwacht werd. Dat is een van de grootste redenen. Wat de sorteerhoed ook bij Slytherin vond passen was zijn eigen willetje. Hij gehoorzaamt helemaal niet graag en zal dan ook vaak tegenwerken. Hij zal niet snel de regels volgen, maar als men slecht van hem verwacht, zal hij ook dit niet gehoorzamen. Devon is zeer zeker een apart persoon.
    Uiterlijk: Devon zijn karakter is niet alleen apart van andere, maar ook zijn uiterlijk. Hij heeft halflange blond bruine haren die hij vaak recht zet.Dit maakt hem dan nog een 20 cm langer dan dat hij al is. Devon is namelijk een meter 89, dus dit kan je best al lang noemen. Devon heeft blauwe ogen dat enorm aanspreken.
    Zijn kledingstijl bestaat bijten zijn gewaad uit speciale jeansbroeken en korte shorten. Daaronder draagt hij vaak laarzen of zwarte schoenen. Zijn shirts bestaan uit verschillende kleuren en prints. Daarover draagt hij dan nog eens een sweater of een vestje met een sjaal rond.


    - Andreas Wijk
    Toverstok en patronus: Devon zijn toverstok is gesneden uit Vlier en is 30,4 cm lang. Als kern bevat het een haar uit de staart van een Eenhoornhengst.
    Familie: Zij vader zal voor vele gekend zijn, Thorfinn Rowle. Hij is namelijk een trouwe volgeling van Heer Voldemort, een dooddoener. Devon zal nooit zeggen dat hij een slechte vader is, maar eigenlijk kkent hij zijn vader niet zo goed. Hij was altijd gaan werken en als de tijd weer daar was, dat Heer Voldemort herrezen was, was hij amper thuis. Hij ging ging altijd in opdracht van Heer Voldemort opzoek naar bloedveraders. Vele mensen zullen zeggen dat Devon zijn vader slecht is, maar voor de tijd dat hij toch thuis was, bracht hij altijd de tijd door met zijn familie als een echte huisvader. Devon zijn doopnaam verwijst ook naar zijn vader.
    Devon heeft wel meer tijd doorgebracht met zijn moeder, Arriane Livegale. Zij is diegene dat Devon alles geleerd heeft, van zindelijk worden tot het beheersen van je magie. Ook al had zat Arriane ook in Slytherin, toch geeft Devon zijn moeder iets goeds en warmhartig in zich. Arriane heeft al veel afgezien met de streken van haar oudste zoon. Hij komt vaak in de problemen omdat hij vaak tegenwerkt. Maar bij eender wat Devon ook fout deed. Zijn moeder bleef naast zijn zijde staan. Het blijft haar kleine jongen en is ook doodongerust dat Devon nu een dooddoener is. Ze heeft schrik dat als hij in de ogen van Heer Voldemort iets fout doet, hij een erge straf zal krijgen of misschien erger, dat hun familie door Heer Voldemort vermoordt wordt. Devon heeft namelijk al een serieuze waarschuwing achter zijn naam staan. Heer Voldemort vindt hem zelfs een uniek persoon en misschien daarom dat hij deze jongen tot een doodoener heeft gemaakt, maar Devon zijn eigenwijs karakter ziet Heer Voldemort niet altijd door de vingers. Gelukkig is zijn vader daar om voor Devon zijn fouten op te komen en zijn straf te ontvangen. Natuurlijk wilt Devon niet dat zijn vader zo vaak afziet door zijn fouten, maar hij kan het meestal niet helpen dat hij gaat tegenwerken.
    Devon heeft ook nog een jonger broertje, Randy.
    Hobby: Devon gaat graag naar een zwerkbalwedstrijd kijk, maar meedoen zou hij zelf niet doen. Uren op een bezem zitten, bezorgt hem pijnlijke billen. En hij wilt niet de hele dag een kussen meedragen voor op de harde stoelen.
    Waar Devon wel aan meedoet is Toverschaak. Dit heeft hij geleerd van zijn vader toen hij nog klein was. Hij is best heel goed in en vindt het geweldig om een verrassend wending te geven aan het spel.
    Extra: Devon heeft een hekel aan Draco en zijn familie. Die familie heeft volgens Devon het veel te hoof in hun bol gekregen. Devon kan al helemaal niet tegen machogedrag. Draco en zijn familie hebben een heleboel van dat. Ook de manier hoe ze goed willen staan bij Heer Voldemort, zint Devon niet. Dat Draco nu een dooddoener is/wordt, vindt Devon erg voor hem. Hij heeft medelijden met Draco, want Draco is in zijn ogen nog maar een klein jongetje met een grote mond en klein hartje.
    Waarschuwen? Jeps ;D

    Misschien heb je er nog wat aan.


    Forlife.

    Rol: beste vriendin Hermoine
    Voornaam: Kristen
    Achternaam: Hope
    Volledige naam: Kristen Elizabeth Hope
    Leeftijd en geboortedatum: 17 en 13 september
    Bloedsoort: Kristen is een volbloed heks maar heeft niks tegen halfbloedjes of dreuzeltelgs
    Afdeling: Gryfondoor want ze is erg dapper en nieuwschierig
    Uiterlijk:
    O


    Toverstok en patronus: een hulst van 27.8 centimeter en haar patronus is een hert
    Familie: Ze is dochter van Elizabeth Hope en William Hope en heeft een oudere zus genaamd Galereh
    Extra: Haar favoriete vak is Bezweringen
    Waarshuwen: Je hoeft het niet eens te vragen ja natuurlijk ik ga meteen een abo nemen.


    Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad