• Ik ben bezig de muziek lijst van mijn zus te plunderen
    Zij heeft super veel liedjes op haar pc en ik bijna geen
    En aangezien ik een neiuwe muziekspeler heb en vrijdag op vakantie ga
    Ik ben nu al vanaf 12 uur bezig en heb er iets 570 liedjes opstaan
    *gaat weer verder met plunderen*
    Doen jullie dat ook wel eens?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    De kast plunderen wel, ja. (krul)


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Ik plunder alles van H&M! :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Nee. Mijn zusje heeft maar een stuk of 50 nummers op haar MP3speler staan, en ik heb er ongeveer 750, dus dat slaat ook nergens op. Het is eerder andersom, hoewel zij mij dan niet echt 'plundert' maar ik het eerder aan haar opdring. Ik moet er tenslotte wel voor zorgen dat ze een goede muzieksmaak krijgt. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    aaaaaaarg mijn muzieklijst is vol , dat betekent dat er dus bijna 100 liedjes opstaan, dat kan nooit


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Square schreef:
    Nee. Mijn zusje heeft maar een stuk of 50 nummers op haar MP3speler staan, en ik heb er ongeveer 750, dus dat slaat ook nergens op. Het is eerder andersom, hoewel zij mij dan niet echt 'plundert' maar ik het eerder aan haar opdring. Ik moet er tenslotte wel voor zorgen dat ze een goede muzieksmaak krijgt. :Y)


    dat probeer ik ook , m'n zusje is acht en ik heb haar zover gekregen dat ze fan is van Selena Gomez. Ik moet zelfs een cd maken voor haar met Engelse liedjes

    OT; net zoals Vida, de kast


    "You'll stay with me?" "Until the very end."

    Damnit de makers van mijn mp 4 logen
    Er stond dat er 1000 liedjes opkonden en nu staan er 660 op en zeg tie dat het geheugen vol is


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ja, ik plunder mijn papa's muzieklijst regelmatig. Die heeft 6700 nummers, dus daar ben ik wel even mee bezig en heel vaak kijk je ook nog over nummers heen omdat er zoveel staan :/


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Prim schreef:
    Damnit de makers van mijn mp 4 logen
    Er stond dat er 1000 liedjes opkonden en nu staan er 660 op en zeg tie dat het geheugen vol is


    Het ligt er ook aan hoe lang die nummers zijn, denk ik. Een lied van vier minuten neemt meer ruimte in beslag dan eentje van twee minuutjes. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Het ligt er ook aan hoe lang die nummers zijn, denk ik. Een lied van vier minuten neemt meer ruimte in beslag dan eentje van twee minuutjes. (:

    Oja.nemen mappen ook geheugen in? Want ik zet alles altijd in mapjes

    [ bericht aangepast op 25 juli 2011 - 15:57 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one