• Hey allemaal!

    Ik ben een hele tijd niet op Quizlet geweest. Ik heb het erg druk gehad met van alles en nog wat, dat ik het schrijven van verhalen en het lezen van boeken gewoon achterwegen heb gelaten.

    Ik was al begonnen aan de story, maar alles is kwijtgeraakt door de crash.

    Could you ever really forget your first heartbreak?



    Lauren is kapot van haar breuk met Daniel. Haar vriendinnen vertellen haar dat ze hem moet vergeten, en dat gaat ze ook doen. Athans proberen. Want kan je je eerste liefde wel vergeten?

    Hoe gaat Lauren Daniel vergeten? Want wat werkt er nou echt tegen liefdesverdriet? Volg Lauren met het verwerken van haar breuk met Daniel.

    En ook wel leuk om te weten: hoe ben je zelf over je eerste liefde heen gekomen en wat werkt er volgens jou tegen liefdesverdriet? En wat heb je verder allemaal geprobeerd om hem te vergeten?

    [ bericht aangepast op 25 juli 2011 - 13:49 ]

    Wat ik heb gedaan was eerst mezelf binnenshuis opgesloten en films gekeken enzo, maar toen ik me realiseerde dat dat niet werkte, ben ik gewoon terug beginnen afspreken met vrienden, je moet gewoon bezig blijven want als je bezig blijft denk je der niet zo veel aan. :3 btw je eerste liefde blijf je je meestal wel herrineren denkik, en je zal er misschien nooit compleet over zijn maar je leert er gewoon mee leven, ofzo.

    [ bericht aangepast op 25 juli 2011 - 14:00 ]


    None but ourselves can free our minds.