• Mijn beste vriendin woont in Noorwegen. Vorig jaar kwam ze na mij toe op vakantie. Ik was natuurlijk dolblij haar te zien na al die tijd. Ze had haar stief broer en zusje meegenomen. Ze hebben toen 6 weken bij mij geslapen. Alles was leuk en aardig tot dat ik gevoelens begon te krijgen voor haar broer. Ik kan geen woord Noors en hij geen woord Nederlands. In gebrekkig Engels legde ik uit wat ik voor hem voelde en de gevoelens blijken wederzijs. En we hebben toen nog een geweldige zomer gehad met ze alle. Maar toen hij eenmaal terug was in Noorwegen was de afstand gewoon te groot. Dus gingen we uit elkaar. Hij zit nu in de vs maar hij wil de laatste week van de zomervakantie weer komen. En nu weetik niet wat ik moet doen. Ik ben verder gegaan met mijn leven en heb nu een vriend. Ik wil niet dat die gevoelens van toen weer terug komen...

    Zeg hem dat je niks meer voor hem voelt, als hij dan nog steeds wilt komen dan is het aan jou de keus of jij dat wilt.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    lastig
    Lange afstandsrelaties werken niet meis
    Mijn zus heeft het nu 3x gehad en elke keer ging het mis. Ik zou het gewoon eerlijk zeggen dat je liever niet wil dat hij komt


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Hangt ervanaf of je denkt dat je als gewoon vrienden met hem om kunt gaan. Als je denkt dat jou dat lukt, moet je hem vertellen dat je geen relatie meer met hem wilt en een vriend hebt, maar dat je wel als gewoon vrienden met hem om wilt gaan.


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik heb weleens een vriendje gehad in Ierland, maar die zag ik echt iedere drie weken aangezien zijn vader hier in Nederland een bedrijf heeft, dus echt goed kan ik het niet uitleggen.
    Je moet wel openstaan voor véél Skypen (deden wij ook, haha) en véél geld uitgeven aan telefoongesprekken. We zijn nog wel vrienden, maar ik voel niets meer voor hem en dat begreep hij ook.
    Succes ermee meis!


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Give it a shot (:


    Don't dream your life, but live your dream!

    DarkSavior schreef:
    Zeg hem dat je niks meer voor hem voelt, als hij dan nog steeds wilt komen dan is het aan jou de keus of jij dat wilt.


    comfort in c h a o s

    Prim schreef:
    lastig
    Lange afstandsrelaties werken niet meis
    Mijn zus heeft het nu 3x gehad en elke keer ging het mis. Ik zou het gewoon eerlijk zeggen dat je liever niet wil dat hij komt


    Dat moet je zelf weten. Lange afstandsrelaties werken wel als je er tid en energie in stopt, been there and done that. maar je meot hem leuk genoeg vinden om dat er voor over te hebben


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Je kan er ook niet echt voor vluchten... dan blijf je toch altijd nadenken: wat als ik het wel gedaan had? Etc.

    Misschien kan je door die laatste keer juist alles afsluiten?


    Ligt and Darkness are both very different..

    Prim schreef:
    lastig
    Lange afstandsrelaties werken niet meis
    Mijn zus heeft het nu 3x gehad en elke keer ging het mis. Ik zou het gewoon eerlijk zeggen dat je liever niet wil dat hij komt


    Het is niet dat ik hem niet wil zien.

    Ik ben alleen bang dat die passie die ik voor hem gevoeld heb weer terugkomt.

    DarkSavior schreef:
    Zeg hem dat je niks meer voor hem voelt, als hij dan nog steeds wilt komen dan is het aan jou de keus of jij dat wilt.


    Food.

    Ik was even bang dat je ging zeggen dat hij gestorven was in die aanslag in Noorwegen, hemeltje. :'D
    Anyway, praat er met hem eens over? (of met zijn zus)


    Where there is a sea there are pirates...

    Captain schreef:
    Ik was even bang dat je ging zeggen dat hij gestorven was in die aanslag in Noorwegen, hemeltje. :'D
    Anyway, praat er met hem eens over? (of met zijn zus)


    Nee thankgod zat hij toen net 1 dag in de vs.

    En met mijn vriendin kan ik wel praten.

    Met hem bijna niet door de taal enzo...

    Hale schreef:
    (...)

    Nee thankgod zat hij toen net 1 dag in de vs.

    En met mijn vriendin kan ik wel praten.

    Met hem bijna niet door de taal enzo...

    Ja, praat met haar eens over dit! Ze kent hem goed, dus misschien kan ze je beter helpen dan wij. (:
    Veel succes!


    Where there is a sea there are pirates...

    DarkSavior schreef:
    Zeg hem dat je niks meer voor hem voelt, als hij dan nog steeds wilt komen dan is het aan jou de keus of jij dat wilt.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Captain schreef:
    (...)
    Ja, praat met haar eens over dit! Ze kent hem goed, dus misschien kan ze je beter helpen dan wij. (:
    Veel succes!


    Dankewel ga ik zeker doen.

    Hij gaat nu trouwens wel terug na noorwegen.

    Dat is als Noor gewoon zijn plicht volgens mij.

    Heel Noorwegen is in rouw dus hij als Noor voelt die pijn ook.