• Ik zit er aan te denken om een Tom Felton verhaal te schrijven aangezien die er niet zo veel zijn, maar ik weet niet of hij gelezen zal worden. Dus doen of niet doen? Als voorproefje zet ik het eerste hoofdstuk hier neer.

    'Tom, dit is Lily, Lily dit is Tom.' Evanna stelde me voor aan de enige echte Tom Felton, acteur en bekend van zijn rol als Draco Malfoy in Harry Potter.
    'Hoi, ik ben dus Lily.' Ik stak netjes mijn hand uit die Tom dan weer op zijn beurt aan nam.
    'Tom Felton.' ik schudde zijn hand.
    'Tom en Lily, horen jullie geen hekel aan elkaar te hebben? Aangezien Tom Riddle Lily Potter heeft vermoord.' Dan kwam er al aan gelopen.
    'Hey Dan.' hij gaf me even een knuffel.
    'Hey Lily. Vind je het erg als ik Evanna even van je steel? We moeten een scene opnemen.' Ik knikte.
    'Niet erg hoor Dan, als Evanna het zelf ook maar wilt.'
    'Ik kom al hoor Dan.' Evanna liep achter Dan aan, waardoor ze mij en Tom alleen achter lieten. Tom, wat miste ik hem toch.
    'Ga je mee naar de rest van de crew?' Ik knikte en liep achter Tom aan. In de kamer waar we uit kwamen zag ik de phelptwins zitten, met hun kon ik altijd lachen om de een of andere reden.
    'James!' Als een hysteriche fan rende ik naar hem toe, nog steeds was ik de enige die ze altijd uit elkaar kon houden, terwijl ik ze nog niet eens zo vaak had gezien.
    'Eh Oliver, help.' was zijn reactie toen ik hem in een verstikkende hug had geklemt. Tja, sinds de vorige keer was ik nogal veranderd. Maar ja, daar kon alleen dat ene potje verf en mijn dieet iets aan doen.
    Achter James en mij lag Oliver helemaal dubbel van het lachen, zoals altijd vond hij het leuk als zijn broer in een benarde situatie zat.
    'Oliver, help me gewoon!' voor dat Oliver nog iets kon doen had ik James al los gelaten.
    'Zeg, je herkent je beste vriendinnetje niet eens meer. De jeugd van tegenwoordig ook he, uit het oof uit het hart.' James keek me verbaast aan.
    'Lily!' hij slaakte een meisjesgil waardoor iedereen naar ons keek.
    'Shttt James!'ik gaf hem meteen een klap op zijn achterhoofd.
    'Je zou echt zo de dochter van Snape kunnen zijn. Die sloeg ons ook altijd.' ik rolde met mijn ogen. Die grap hadden ze al vaker gemaakt.
    'Grappig James, het is ook echt de aller eerste keer dat ik hem hoor.'
    'Tom, ik zie dat je deze zeer galante dame naar ons hebt gebracht, moet je er nog een fooi voor?' Weer sloeg ik iemand tegen zijn hoofd, maar deze keer was het Oliver.
    'Hoe oud waren jullie ookalweer?'
    '21' Zeiden ze meteen in koor, zoals alleen die twee het kunnen.
    'En ik vind dat jullie je gedragen als kinderen van...'
    'Vier.' klonk het weer uit die twee monden.
    'Goed zo, en nu wil ik iets drinken, dus waar kan ik dat halen?' Alle drie de jongens wezen naar een tafel vlak voor me, die ik nog niet had gezien.
    'Oeps?'
    'En dat durft ons dom te noemen.' ik had een beker water gepakt en draaide me naar de twee jongens toe.
    'Ik heb jullie nooit dom genoemd, alleen maar kinderachtig.' dat was voor mij een duidelijk verschil.
    'Lily, ik vraag me nog steeds af hoe Evanna het al die dagen met je vol houd, na die ene week was ik het al zat.' Mijn mond viel open van verbazing.
    'En dat durft zich een beste vriend te noemen? En ik dacht dat Lucius Malfoy bot was.'
    'Dat kan niet, want hij is geen mes.' Ergelijk schudde ik mijn hoofd, jongens, er viel geen draad aan vast te knopen.

    [ bericht aangepast op 24 juli 2011 - 21:27 ]


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Áls je het doet, dan mag je het me melden.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    My honest opinion? Ik vind het nogal standaard :x. En, als dat allemaal al in het eerste hoofdstuk gebeurt, ook nogal snel en niet al te diepgaand. Maar hè, dat is mijn mening (: Ik raad je aan om wellicht wat uitgebreider te schrijven. Maar voor de rest is een verhaal over Tom Felton wel leuk/origineel.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Klinkt saai.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Raveleijn schreef:
    Klinkt saai.


    None but ourselves can free our minds.