• Ja ik denk, ik zal maar niet te veel gaan schelden in de titel :'p [a]
    Anyway,,

    Ik wil dus 13 augustus naar een meeting gaan, maar mn ouders vinden t eigenlijk niks. Zowiezo zou ik dan ook nog vrij moeten vragen van t werk... Maar nu heb ik met mn ouders gepraat, en vinden ze t goed onder de voorwaarde dat ik samen met iemand ga. Maar dat is juist t probleem, ik héb niemand om mee te gaan! D: Ja ik kan wel mensen meevragen die niet échte vrienden zijn, maar dat is toch ook niks? Of ik kan mn nicht vragen, die zou het misschien nog leuk vinden, maar ze is ondertussen wel al 21...

    Wat zouden jullie doen als je heel graag ergens heen wilt, maar niemand hebt om te gaan?


    Inspiration can hit you any time

    Zeggen dat ik die persoon halverwege ergens tegen kom en dat we dan samen gaan :') En dan gewoon in je eentje gaan.

    Maar ik heb dat probleem nooit, ik mag overal heengaan waar ik wil.

    [ bericht aangepast op 24 juli 2011 - 13:59 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Je kan je nicht toch gewoon mee vragen?
    Er zijn hier toch ook mensen die al 20 zijn of ouder. Weet alleen niet of die naar die meeting komen. (:


    Be yourself, life is too short, to be somebody else...

    Zeggen dat je met een vriendin gaat die je moeder vaag kent, dat doe ik ook altijd, omdat ik niet naar meetings mag, en mijn moeder denkt dat ik dan áltijd ga winkelen in Denbosch.

    Naar wat voor meeting ga je? 'k ben nieuwsgierig.

    En ga gewoon met je nicht, dat kan vast ook wel leuk zijn.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    13 augustus is mijn verjaardag. :'D

    Misschien kun je toch die nicht meevragen? Of je moet uitvissen of er mensen naar die meeting gaan die uit ongeveer dezelfde richting komen als jij, en dan kun je die ergens onderweg ontmoeten. Dat was waarschijnlijk niet helemaal wat je ouders in gedachten hadden, maar je kunt dan tenminste wel zeggen dat je met iemand samen gaat. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Stonem schreef:
    Zeggen dat ik die persoon halverwege ergens tegen kom en dat we dan samen gaan :') En dan gewoon in je eentje gaan.

    Maar ik heb dat probleem nooit, ik mag overal heengaan waar ik wil.


    Numbers.

    Deep schreef:
    Zeggen dat je met een vriendin gaat die je moeder vaag kent, dat doe ik ook altijd, omdat ik niet naar meetings mag, en mijn moeder denkt dat ik dan áltijd ga winkelen in Denbosch.


    None but ourselves can free our minds.

    @ Iedereen,
    Hmm nee ik ga niet tegen mn ouders liegen, dan vertrouwen ze me niet meer. Ik denk dat ik mn nicht vraag, of misschien een vriendin van me -niet echt een van mn beste vriendinnen maargoed-


    Inspiration can hit you any time