• Members of the WAG-gang

    Atelophobia - Lynn - WAG van Xavi Hernández.
    Raiskattiin - Reina - WAG van Jan Vertonghen & Sergio Ramos.
    Reduce - Elena - WAG van David Villa.
    Panettiere - Marjolien - WAG van Yoann Gourcuff.
    Charade - Anne - WAG van Aaron Ramsey & Jack Wilshere.
    Charmer - Malissa - WAG van Bojan Krkic.
    Discography - Esther - WAG van David Villa & Ibrahim Afellay.
    Grint - Amber - WAG van Lionel Messi.
    HazzaStyles - Nikki - WAG van Cesc Fabregas.


    [ bericht aangepast op 24 juli 2011 - 17:22 ]


    Tears are words the heart can't say.

    BACTERIE! *O*


    Hope goes lost but never dies.

    Het is hier nogal dood.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    SCHIMMEL!!!!! late reactie maar ik zit nu op.. laptop.
    HALLO REINA!


    Everything is worse without music.

    Check me sign HAHA.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik wil even iets zeggen tegen jullie allemaal en dit is voor mij en misschien voor ons allemaal heel erg belangrijk.
    Ik heb nu even met sommige mensen een gesprek gehad over EC en wat EC voor ons betekend. EC is een plek van thuiskomen naar een kut dag op school. Het voelt niet meer als thuiskomen na een kut dag op me werk. Het is anders. Mensen veranderen en dat weet ik als de beste. Daar ben ik nota bene het levende bewijs van. Maar dit gaat hartstikke fout.
    Waar zijn de tijden dat we iedere dag 2 topics vol spraken en lachten? Die zijn tegenwoordig ver te zoeken en dat doet me persoonlijk heel erg veel pijn. Ik zou mijn leven in jullie handen durven leggen en durven wedden dat ik zou blijven leven, dat is iets dat ik een tijd geleden zou zeggen. Nu zou ik het met een grote aarzeling durven zeggen.
    Het is toch erg dat mensen zich genegeerd en niet welkom voelen. Dat buitenstaanders dat zeggen is normaal, maar onze eigen vrienden. Dit is geen EC meer zoals ik het kende. Dit bericht zal niet veel uithalen waarschijnlijk, maar als dit zo blijft is er over enkele weken/maanden geen EC meer. Steeds meer mensen zullen denken dat ze niet welkom zijn en vertrekken. En ik spreek nu niet alleen over Nikki. Er zijn meer mensen geweest die dit zo ervaren hebben. Er moet iets veranderen of we zijn weg.
    Ik wil niet dat we weg zijn, daar zijn jullie te belangrijk voor. Dus ik stel voor dat we een poging doen om onze ouderwetse gezelligheid terug te gaan vinden. Mensen horen zich hier welkom te voelen. Het thuiskomgevoel en het vertrouwen moet op een of andere manier te herstellen zijn. Ik weet niet hoe, maar dit zo door laten gaan zal niets oplossen.
    Ik hoop dat alles goed zal komen, anders trek ook ik me terug uit het EC. Ik weiger om toe te kijken hoe alles veranderd. Hoeveel pijn het me ook zal doen, dit doet me nog veel meer pijn. Zoveel dat ik huil en ik wil niet huilen. Ik heb genoeg gehuild. Ik wil lachen als ik het EC binnenwandel en niet dit.
    I will love you forever, but I refuse to hurt myself over and over. <3


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Maar het is hier gezellig?


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik ben het met je eens Anne, en ik blijf bij mijn eerdere idee dat we gewoon onze irrataties over elkaar moeten uitpraten.


    Hope goes lost but never dies.

    Panettiere schreef:
    Maar het is hier gezellig?

    Ik herinner me anders een Marjolien van 2 wk geleden die het saai vond worden, en minder online zou komen.. Dus op zich is het dan niet zo gezellig.

    @Anne.
    Ik vind dat je gelijk hebt, het is wel veranderd. Daar moet echt wat aan gedaan worden idd.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Grint schreef:
    Ik ben het met je eens Anne, en ik blijf bij mijn eerdere idee dat we gewoon onze irrataties over elkaar moeten uitpraten.


    Idd, ik ben ook nog steeds blij dat jij tegen me hebt gezegd hoe/wat je over me dacht. Want nou ja, dan kan je er tenminste iets aan veranderen (:


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Same Anne, je weet hoe ik erover denk en soms heb ik ook eerlijk gezegd geen zin om hier te zijn. Ik weet niet waarom maar.. naja ik irriteer me gewoon sneller aan mensen. En ik mis hoe gezellig het altijd was met z'n ALLEN.


    Everything is worse without music.

    Raiskattiin schreef:
    (...)

    Idd, ik ben ook nog steeds blij dat jij tegen me hebt gezegd hoe/wat je over me dacht. Want nou ja, dan kan je er tenminste iets aan veranderen (:

    Dat bedoel ik, en dat is nu toch ook voorbij? (:

    Maar ik vind het ook weer zo lullig om het in m'n eentje te doen, dus het is allemaal of niemand.


    Hope goes lost but never dies.

    Grint schreef:
    (...)
    Dat bedoel ik, en dat is nu toch ook voorbij? (:

    Maar ik vind het ook weer zo lullig om het in m'n eentje te doen, dus het is allemaal of niemand.


    Daarom (:
    Voor mij persoonlijk is het goed geweest.
    Alleen ik weet niet of iedereen tegen kritiek kan..


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Ik werk aan alles mee als het hier maar weer gezellig word. Anders ben ik weg.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Panettiere schreef:
    Maar het is hier gezellig?

    ... meen je deze?


    Hope goes lost but never dies.

    Ik kan best tegen kritiek, dus begin maar met mij haha. Nee serieus, we kunnen nu besluiten wat we gaan doen want ik wil de gezelligheid terug en ik weet niet of iedereen het kritiek zo goed gaat handelen in the end?


    Everything is worse without music.