• Ik dacht, laat ik eens een schrijvers ID maken


    Oude foto van mij
    Naam: Sterre van Wirdum
    Leeftijd:13 jaartjes oud
    Woonplaats: Goes
    Kort iets over mezelf:Ik ben Sterre. Ik ga naar de derde klas van het Atheneum+. Ik houd van lezen, schrijven en dichten. Ik heb een hele oude kat van 15 jaar, zij betekent ontzettend veel voor mij. Ik ben nogal onzeker en heb niet zoveel vrienden. Maar gelukkig heb ik Quizlet
    Stand alones:Wat korte verhaaltjes
    Lopend verhaal:The girl behind the voice[JB]

    [ bericht aangepast op 22 juli 2011 - 17:16 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    heh. 13 en je gaat naar de derde ;o

    Stoerr.


    'Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had

    wauw 13 en je gaat naar de derde ;o ben je vroege leerling of wat?, ik ben 13 en ga naar de tweede!

    JChoo schreef:
    wauw 13 en je gaat naar de derde ;o ben je vroege leerling of wat?, ik ben 13 en ga naar de tweede!

    Ik heb een groep overgeslagen(nerd)


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    JChoo schreef:
    wauw 13 en je gaat naar de derde ;o ben je vroege leerling of wat?, ik ben 13 en ga naar de tweede!

    Ik ben 14 en ik ga naar de 2de.:Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik ben 17 en ik ga naar de zesde. :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Wat een mooie username (flower)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    ik ben -bijna- 15 en ga naar de 3e x'D


    Only those who listen can hear

    Mithra schreef:
    Wat een mooie username (flower)

    Dankje


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    wow, je lijkt op de jonge Emma Watson!


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Oppugno schreef:
    wow, je lijkt op de jonge Emma Watson!

    Dankje, dat is al een oude foto , van 2 jaar geleden


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one