• Kennen jullie op twitter #omgtienerstuff?
    Hun hebben zulke droge , maar ook geniale (vind ik) zinnen :

Op bruiloften zeggen oude mensen altijd "Maak je geen zorgen hoor, jij bent vast de volgende!" Ik doe nu hetzelfde bij hen op begravenissen.

Mijn moeder dacht dat LOL lots of love betekende. Dus ze stuurde me een smsje met: je grootmoeder is dood, LOL.

┏( -_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓Genant in je eentje dansen als je bijna niemand kent op een feestje

Geachte Jessie J, als het 'not all about the money, money, money' is, waarom kost het dan geld om je liedje te downloaden op iTunes? #OMGTS

Ik heb een hekel aan reclames, maar ze geven me wel een kans om naar de wc te gaan

Hebben jullie nog meer zinnen?

Ik heb niets, sorry.
    Maar deze zinnen zijn wel grappig.

Nee, ik vind die dingen zo dom, sorry

As travars

Enkel die eerste vind ik grappig (:

You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

Ik had heel veel van zo'n zinnen in mijn agenda geplakt. Maar wel van andere mensen die die maakt. Ik kijk wel of dat ik er een paar kan vinden.

EDIT:

Mijn moeder besluit altijd te stofzuigen wanneer ik tv aan het kijken ben. #tienerthings

Vroeger vond je het heel erg als de juf/meester boos op je werd. Nu denk je alleen maar; "Ach, flikker toch een eind op man!" #tienerquotes

Vroeger deed ik de koelkast altijd langzaam dicht, zodat ik het lichtje uit kon zien gaan. #tienerquotes

Ik haat het als iemand me verteld wat ik moet doen terwijl ik het nét wou gaan doen.. #tienerquotes

We kennen allemaal een persoon dat super dun is, maar echt alles eet! #tienerthings

Eerst hadden we Dynamite, toen Fireworks en nu Grenade. Hmm, gevaarlijk muziek tegenwoordig... #tienerthings

Ik ben echt nooit ziek en áls ik een keer ziek ben, is het in het weekend.. #tienerquotes

"(Her)ken je me nog? Toen ik je voor het laatste zag was je een baby!" "Hoe moet ik je dan in godsnaam (her)kennen?!" #tienerthings

"Mag ik een slokje?" betekent niet de hele fles. #tienerthings

Eerste schooldag: "Ik ga dit jaar echt keihard hard leren en me best doen." En het gebeurt nooit. #tienerthings

[ bericht aangepast op 22 juli 2011 - 13:53 ]

<3

haha dat smsje :]

Shoganai i ne~

Over dat smsje; et zou je maar gebeuren xd

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Kitchener schreef:
    Ik had heel veel van zo'n zinnen in mijn agenda geplakt. Maar wel van andere mensen die die maakt. Ik kijk wel of dat ik er een paar kan vinden.

EDIT:

Mijn moeder besluit altijd te stofzuigen wanneer ik tv aan het kijken ben. #tienerthings

Vroeger vond je het heel erg als de juf/meester boos op je werd. Nu denk je alleen maar; "Ach, flikker toch een eind op man!" #tienerquotes

Vroeger deed ik de koelkast altijd langzaam dicht, zodat ik het lichtje uit kon zien gaan. #tienerquotes

Ik haat het als iemand me verteld wat ik moet doen terwijl ik het nét wou gaan doen.. #tienerquotes

We kennen allemaal een persoon dat super dun is, maar echt alles eet! #tienerthings

Eerst hadden we Dynamite, toen Fireworks en nu Grenade. Hmm, gevaarlijk muziek tegenwoordig... #tienerthings

Ik ben echt nooit ziek en áls ik een keer ziek ben, is het in het weekend.. #tienerquotes

"(Her)ken je me nog? Toen ik je voor het laatste zag was je een baby!" "Hoe moet ik je dan in godsnaam (her)kennen?!" #tienerthings

"Mag ik een slokje?" betekent niet de hele fles. #tienerthings

Eerste schooldag: "Ik ga dit jaar echt keihard hard leren en me best doen." En het gebeurt nooit. #tienerthings

EHAHAH xd

hhhaha weetje wie ook geweldig zijn? @loesoetweets
    ~ die zijn echt awesome ! ^.^

| Reality is for people that lack imagination |