• Het begon allemaal zo.
    Mijn beste vriendin wou me koppelen aan een vriend van haar.
    Laten we hem even M. noemen.
    Ik begon wat met hem te praten op msn en het klikte eigenlijk meteen al.
    We gingen wat drinken en vanaf dat moment zag ik hem al wel zitten.
    Daarna hadden we nog een keer afgesproken en hebben we ook gezoend.
    Vanaf dat moment begon ik gevoelens voor me te krijgen.
    Maar op een moment zaten we op een bankje en zei hij tegen mij dat hij geen relatie meer wou in verband met zijn ex.
    Hij ziet een relatie niet zitten omdat hij de pijn niet nog een keer wil.
    Ik begreep het en het ging verder goed.
    Maar pas geleden na dat het uit was met mijn ex ben ik weer in contact met hem gekomen.
    Ik heb hem in die tijd dat ik met mijn ex had nog wel altijd leuk gevonden maar had er niet echt veel mee gedaan.
    Ik had toen met hem gepraat en de gevoelens kwam meteen weer terug.
    Ik wist me bij god niet wat ik hiermee moest omdat ik wist dat hij geen relatie wou.
    Een weekje later kwam hij naar me toe en het was harstikke gezellig.
    We hebben toen ook weer gezoend.
    Mijn gevoelens werden 10x erger en ik ben serieus nog nooit zo verliefd op iemand geweest.
    Mijn beste vriendin wist wel zeker dat hij ook gevoelens voor mij had.
    Gisteren heb ik tegen hem verteld dat ik gevoelens voor hem heb.
    Hij reageerde hier best verast op.
    Hij heeft mij duidelijk gemaakt dat hij een relatie niet ziet zitten en bang is dat het weer fout zou gaan.
    Net stuurde ik een smsje dat ik ondanks dat ik verteld heb dat ik verliefd op hem ben nog wel gewoon gezellig wil doen met hem.
    Hij stuurde mij daarop terug: We zullen vast goeie vrienden blijven.
    Ik ben hier serieus kapot van .. ik had zo gehoopt dat het wat zou worden.
    Ik weet dat ik hem de tijd moet geven, maar ik vind hem echt al een poos leuk.
    Wat moet ik hiermee doen..?

    En sorry voor die lange lap tekst, maar ik moest het even kwijt.


    "Don't look back, you're not going that way."

    Ja, was ook niet slim om de tweede keer met hem te zoenen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Sorry hoor, maar als hij een relatie niet ziet zitten moet hij ook mans genoeg zijn om met zijn poten van je af te blijven. In ieder geval raad ik je aan om hem vooral niet weer te zoenen, dat was sowieso best stom, aangezien je had kunnen weten dat hij een relatie nog steeds niet zag zitten. Jullie kunnen best goede vrienden blijven, ik weet dat uit zulke dingen best sterke vriendschappen voort kunnen vloeien.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    C18 schreef:
    Ja, was ook niet slim om de tweede keer met hem te zoenen.


    Nee, ik weet het.
    maar hij zoende mij, en als je verliefd ben.
    Ja.. dan doe je eigenlijk wel vanzelf mee. (no_chears)


    "Don't look back, you're not going that way."

    Hmm, die jongen moet óf een erg lastig verleden hebben óf probeert jou gewoon te ontwijken met dit gedrag. Ik hoop voor jou het eerste, tijd heelt namelijk alle wonden. Geef hem de tijd en kijk hoe dit ontwikkelt, misschien dat jullie eerst goede vrienden zijn en dat daar uiteindelijk, als hij daar klaar voor is, iets moois uit bloeit.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Brownbirch schreef:
    (...)

    Nee, ik weet het.
    maar hij zoende mij, en als je verliefd ben.
    Ja.. dan doe je eigenlijk wel vanzelf mee. (no_chears)

    Woow, dan is het best een eikel. En als ik in jouw plaats zat had ik 'm dat duidelijk gemaakt ook :] Op de niet subtiele Sam-manier. En die is grof, kan ik je verzekeren (a).


    No growth of the heart is ever a waste

    C18 schreef:
    (...)
    Woow, dan is het best een eikel. En als ik in jouw plaats zat had ik 'm dat duidelijk gemaakt ook :] Op de niet subtiele Sam-manier. En die is grof, kan ik je verzekeren (a).


    Hahaha, ik ga de sam-manier maar eens proberen! ;D
    Nee, maar ik geef hem wel de tijd zoals defensive al zei.
    En misschien bloeit er wel wat uit en misschien ook niet.

    [ bericht aangepast op 21 juli 2011 - 23:34 ]


    "Don't look back, you're not going that way."

    Ik dacht ook van iemand te houden, hij was heel lief. Hij knuffelde me, gaf me af en toe een kus op mijn wang, zei dat hij me zo mooi vond en dat ik alles voor hem was, maar uiteindelijk was hij ook niemand. Niet voor mij in ieder geval.
    "ik wil niets meer met je te maken hebben, vergeet wat ik heb gezegd."
    Dat was gemeen van hem, maar ik ben er overheen en heb nu een vriendje die een miljoen keer beter is dan hij!


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Hij zoent jou en wilt geen relatie, nou lekker is dat..!
    Misschien moet je hem wat meer tijd geven?

    Als hij geen relatie wilt, moet hij ook niet de verkeerde signalen geven.


    -

    Rare jongen, die jongen :Y) En een eikel!

    Als je het aan gaat kijken, wel op je hoede zijn, straks zoent ie je weer zonder dat ie een relatie met je wil fso :c


    quidquid excusatio prandium pro

    Ecanus schreef:
    Sorry hoor, maar als hij een relatie niet ziet zitten moet hij ook mans genoeg zijn om met zijn poten van je af te blijven. In ieder geval raad ik je aan om hem vooral niet weer te zoenen, dat was sowieso best stom, aangezien je had kunnen weten dat hij een relatie nog steeds niet zag zitten. Jullie kunnen best goede vrienden blijven, ik weet dat uit zulke dingen best sterke vriendschappen voort kunnen vloeien.

    Ecanus schreef:
    Sorry hoor, maar als hij een relatie niet ziet zitten moet hij ook mans genoeg zijn om met zijn poten van je af te blijven. In ieder geval raad ik je aan om hem vooral niet weer te zoenen, dat was sowieso best stom, aangezien je had kunnen weten dat hij een relatie nog steeds niet zag zitten. Jullie kunnen best goede vrienden blijven, ik weet dat uit zulke dingen best sterke vriendschappen voort kunnen vloeien.


    Quiet the mind, and the soul will speak.